Quake 4 & UT2004 & CoD 2
Quake 4 v1.04
המשחק Quake 4 עושה שימוש במנוע שפיתחה חברת id עבור המשחק Doom 3 שיצא לפני שנה וחצי לשוק. המשחקיות של Quake 4 דומה מאוד למשחקיות של Doom 3 בשל העובדה ששניהם מבוססים על אותו מנוע גראפי. המנוע הגראפי של שניהם שם דגש מיוחד על עיבוד של אור וצל כאשר את רובם של שני המשחקים תבלו בתוך מסדרונות ומחילות חשוכות ובהם אויבים שכנראה לא מפחדים מהחושך. אך בדבר אחד שונה Quake 4מ-Doom 3: בעוד ש-Doom מסתמך על אלמנט ההפתעה של האויבים והם מגיעים לעיתים רחוקות יחסית, ב-Quake 4 האויבים נפוצים הרבה יותר ונמצאים כמעט בכל חדר או מסדרון בו תעברו – מה שהופך את המשחק לקצבי הרבה יותר. מלבד המשחקיות השונה שופר גם המנוע הגראפי במעט ועכשיו הוא מאפשר איכות גבוהה יותר ואובייקטים מורכבים מעט יותר. את הבדיקות שלנו ביצענו בהגדרות ברמת ה-Ultra המתאימה לכרטיסי מסך עם 512MB של זכרון.
גם כאן מראה הכרטיס עליונות בביצועים על פני יריבו מבית ATI, וכך גם בעת הפעלת הפילטרים. עליונות זו נובעת בחלקה מהיותו של המשחק בנוי על אותו מנוע עליו בנוי Doom 3 (אשר כפי שציינו קודם לכן, עובד טוב יותר עם כרטיסי nVIDIA). הפעם ה-7600GT פותח פער גדול יחסית על פני ה-X1800GTO גם כשהפילטרים מופעלים, ומוכיח כי רוחב הפס הקטן יותר שלו הוא לא מה שיפריע לו.
Unreal Tournament 2004
מאז גרסתו הראשונה, הפך המשחק להצלחה מסחררת. בגרסתו החדשה הוא משתמש במנוע Unreal Engine 2.5 המספק ביצועים טובים אף יותר מקודמו ומוסיף אפשרויות ואפקטים שלא נראו מעולם.
המנוע מנצל זכרון בצורה יוצאת דופן שכן עליו לרוץ גם על קונסולת ה-Xbox בה זכרון הוא מצרך יקר. בשל העובדה שהוא צריך לרוץ גם על ה-Xbox, מנצל המנוע הייחודי את כוח המעבד במידה גדולה מאוד וכמעט שאינו מנצל את כרטיס המסך, לכן מהווה משחק זה מדד מצוין לביצועי מעבד וזכרון.
גם במשחק זה מראה ה-7600GT יתרון ביחס ל-X1800GTO גם כאשר מדובר על שימוש בפילטרים והיתרון לטובתו הוא משמעותי בשני המקרים. נראה כי אפילו הכרטיס החזק ביותר מבין כל הכרטיסים בבדיקה זו, ה-X1900XT, צונח לכיוון הכרטיסים מהשוק הבינוני ואף מפסיד בחלק מן המקרים ל-7600GT.
Call Of Duty 2
לא מעט דובר על משחק זה כאשר אתרים רבים העניקו לו את התואר של משחק מלחמת העולם השנייה הטוב ביותר. בשנים האחרונות הציפו את השוק משחקים המדמים את הקרבות של מלחמת העולם השנייה והמשחק Call of Duty הצליח לספק את החוויה הטובה ביותר.
המשחק עצמו מחולק לשלושה חלקים המבוססים על החזיתות של בעלות הברית נגד גרמניה הנאצית באירופה ובאפריקה. הדמו שלנו מבוסס על שלב הפלישה של ארה"ב לנורמנדי אשר בחופה הצפוני של צרפת. שלב זה מתאפיין ביחידות רבות על המסך ובפעילות רקע גדולה מה שמאפשר מדידה מדויקת של כוח המעבד ופחות של כרטיס המסך.
ה-7600GT מראה יתרון קל על פני מתחרהו מבית ATI בעיקר ברזולוציה הגבוהה של 1600×1200 אך יתרון זה הוא על הנייר בלבד, שכן בקצב פריימים נמוך שכזה סביר להניח שכלל לא תוכלו להנות מהמשחק. מגמה זו חוזרת על עצמה גם כאשר מפעילים את הפילטרים – ה-7600GT שוב מוביל על פני מתחרהו מבית ATI, אך עדיין לא מסוגל לספק קצב פריימים שיאפשר משחק חלק ומהנה.