יצרנית מוצרי הקירור Evercool הציגה בתערוכת Computex 2010 מגוון פתרונות קירור למחשבים ניידים, זאת בנוסף לגופי קירור אימתניים למעבדי אקסטרים
חברת Evercool, שנוהגת להציג מדי שנה בתערוכת Computex את פתרונות הקירור היעילים והיצירתיים במיוחד שלה, עושה זאת שוב: הפעם, הציגה החברה דוכן גדול במיוחד – אם כי למרבה הצער הוא כלל ברובו מוצרים שכבר קיימים בשוק זה זמן מה. למרות זאת, כתבינו בטאיוואן הצליחו ללקט עבורכם את המוצרים המעניינים והחדשים ביותר.
בין היתר, הציגה החברה בדוכן שלה מערכת קירור קטנטנה, זולה ויעילה למחשבים ניידים וכן את גופי הקירור למעבדים Buffalo ו-Transformer (מוצר שזכה בתערוכת Computex 2010 בפרס בזכות עיצובו הייחודי).
בין היתר, הציגה החברה בדוכן שלה מערכת קירור קטנטנה, זולה ויעילה למחשבים ניידים וכן את גופי הקירור למעבדים Buffalo ו-Transformer (מוצר שזכה בתערוכת Computex 2010 בפרס בזכות עיצובו הייחודי).
מערכת הקירור החדשה שחשפה החברה למחשבים ניידים נקראת 'FIT': מדובר בהתקן אותו מחברים למחשב הנייד באמצעות חיבור USB, אשר מתחיל לקרר את המחשב הנייד שלכם באופן מיידי. ההתקן נחשב ליעיל במיוחד, וניתן גם לקפל אותו בקלות (בניגוד לשאר פתרונות הקירור החיצוניים המסורבלים למחשבים הניידים) כך שהוא קומפקטי במיוחד. לדברי אנשי Evercool, מחירו של התקן ה-FIT הוא נמוך למדי – כך שהוא בהחלט מומלץ לאלו מכם שמעוניינים לצנן מעט את המחשב הנייד שלהם.
עוד הציגה החברה אוף גופי הקירור Buffalo ו-Transformer שלה, שמיועדים לקירור מעבדי אקסטרים למחשב האישי. מבין מגוון מאווררי הקירור האיכותיים, בלט במיוחד ה-Transformer 4, שכולל ארבעה צינורות חום בשילוב של סנפירי אלומיניום מיוחדים. ה-Transformer 4 זכה בתערוכה בפרס העיצוב, בזכות המאווררים הכסופים שכללה בו Evercool – ובכך הפכה אותו לממתק לעיניים.
מוצר מעניין נוסף שהוצג בדוכן של Evercool הוא משטח קירור למחשבים ניידים. מדובר במשטח עבודה מיוחד שנבנה למחשבים ניידים, המקרר את המחשב בזכות חומרים מיוחדים המוליכים חום טוב יותר ופתחי אוורור הקיימים במשטח. את משטחי הקירור של Evercool ניתן להשיג בעיצובים שונים, כאשר ישנם משטחים בהירים המעוצבים בצורת גלגל המזלות ומיועדים למין הנשי, ומשטחים כהים בעיצוב אגרסיבי לגברים.
נראה כי חברת Evercool, שלא כמו חברות אחרות שגם הן הציגו את מוצריהן בתערוכה, בוחרת לדבוק במקור ולהמשיך באותה מגמה שהיא נוקטת מזה זמן רב, של שיווק מגוון מוצרי קירור איכותיים, מושכים וזולים.