Unreal Tournament & FarCry
Unreal Tournament 2004
מאז גרסתו הראשונה, הפך המשחק להצלחה מסחררת. בגרסתו החדשה הוא משתמש ב-Unreal Engine 2.5 המספק ביצועים טובים אף יותר מקודמו ומוסיף אפשרויות ואפקטים שלא נראו מעולם.
המנוע מנצל את הזיכרון בצורה יוצאת דופן שכן עליו לרוץ גם על קונסולת ה-XBOX, בה זיכרון הוא מצרך יקר. בשל העובדה שהוא צריך לרוץ גם על ה-XBOX, מנצל המנוע הייחודי את כוח המעבד במידה גדולה מאוד וכמעט שאינו מנצל את כרטיס המסך, לכן משחק זה מהווה מדד מצוין לביצועי מעבד וזיכרון.
בכל הבדיקות שעשינו נראה כי המגבלה העיקרית העוצרת את ה-LANParty היא אותה בעיה בה צפינו בתוצאות ה-3Dmark. נראה כאילו הלוח לא מנצל היטב את כרטיס המסך ולמעשה מגביל את כוחו; אוברקלוק אומנם מעלה את מספר ה-FPS אך עדיין לא מצליח להשיג את ה-A8N.
FarCry
משחק זה שהקדים בצאתו לשוק את היריבים הגדולים Half Life 2 ו-Doom 3, היווה אבן דרך בעולם המשחקים בכל הנוגע לגרפיקה ואינטליגנציה מלאכותית. מנוע פיזיקאלי מצוין וגרפיקה מהרמה הגבוהה ביותר העניקו לו אינספור תארים, והשילוב המצוין בין צריכה במשאבי עיבוד מתמטי וגראפי הופך אותו לבנצ\'מרק המושלם.
מגמה זו של חולשת ה-DFI חוזרת גם בבדיקה זו, שכן בניגוד לבדיקות האפליקציות המשרדיות \ חישוביות, תלויים המשחקים באופן ישיר בביצועי כרטיס המסך וכשאלו נפגעים, נפגעת חווית המשחק.