UT & FarCry
Unreal Tournament 2004
מאז גרסתו הראשונה, הפך המשחק להצלחה מסחררת. בגרסתו החדשה הוא משתמש ב-Unreal Engine 2.5 המספק ביצועים טובים אף יותר מקודמו ומוסיף אפשרויות ואפקטים שלא נראו מעולם.
המנוע מנצל את הזיכרון בצורה יוצאת דופן שכן עליו לרוץ גם על קונסולת ה-XBOX, בה זיכרון הוא מצרך יקר. בשל העובדה שהוא צריך לרוץ גם על ה-XBOX, מנצל המנוע הייחודי את כוח המעבד במידה גדולה מאוד וכמעט שאינו מנצל את כרטיס המסך, לכן משחק זה מהווה מדד מצוין לביצועי מעבד וזיכרון.
שוב ה-A8N-SLI Premium מוביל בהגדרות סטוק וה-LanParty UT NF4 Ultra-D מוביל בהגדרות אוברקלוק, וה-A8R-MVP מפסיד בשני המצבים. להפתעתנו גילינו כי ה-A8N-SLI Premium מנצח בגדול בהגדרות איכות גבוהות תחת אוברקלוק HTT מקסימלי, גם את הלוח של DFI שהוכיח עד כה עליונות בכל הנוגע לביצועים תחת אוברקלוק.
FarCry
משחק זה שהקדים בצאתו לשוק את היריבים הגדולים Half Life 2 ו-Doom 3, היווה אבן דרך בעולם המשחקים בכל הנוגע לגרפיקה ואינטליגנציה מלאכותית. מנוע פיזיקאלי מצוין וגרפיקה מהרמה הגבוהה ביותר העניקו לו אינספור תארים, והשילוב המצוין בין צריכה במשאבי עיבוד מתמטי וגראפי הופך אותו לבנצ\'מרק המושלם.
כמו במבחן ה-Unreal Tournament 2004, גם כאן ה-A8N-SLI Premium מנצח גם בסטוק וגם באוברקלוק, וה-A8R-MVP אחרון בשניהם.