מערכת הבדיקה ומבחני הביצועים
- מעבד: Intel Core i7 965 Extreme Edition 3.2Ghz @ 3.85Ghz
- לוח אם: Gigabyte GA-EX58-Extreme
- זכרון: Kingston HyperX DDR3 2000Mhz CL9 3X2GB
- קירור למעבד: Cooler Master Hyper 212 Plus
- ספק כח: AntecTruePower Quattro 850W
- אחסון: ADATA S599 SSD 128GB
נרצה לנצל במה זו ולהודות לקינגסטון על אספקת הזכרונות לביקורת.
תוכנה
- Windows 7 Ultimate 64Bit
- Nvidia Forceware 270.61 לכרטיסי המסך מבית NVIDIA
- Catalyst 11.5 לכרטיסי המסך מבית AMD
כרטיסי מסך
- Club3D Radeon HD6950 2GB
- NVIDIA Geforce GTX480 1.5GB
- MSI Lightning HD5870 1GB
- NVIDIA Geforce GTX560 Ti 1GB
- AMD Radeon HD6870 1GB
- AMD Radeon HD6850 1GB
- MSI Cyclone GTX460 1GB
- AMD Radeon HD5770 1GB
מבחני הביצועים
- 3DMark 11
- 3Dmark Vantage
- Unigine Heaven 2.1
- Battlefield: Bad Company 2
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Lost Planet 2
- Just Cause 2
- Metro 2033
- Dirt 2
- Crysis
- FarCry 2
- Mafia 2
מבחני הביצועים יתבצעו בשלוש רזולוציות שונות אשר מייצגות את פלחי השוק הפופולארים נכון להיום:
- 1280×1024 – הרזולוציה הפופולארית ביותר מבין השלוש היות והיא הנפוצה ביותר ונמצאת בשימוש הנרחב ביותר בקרב כלל המשתמשים. מאפיינת מסכי 17 עד 19 אינצ'
- 1680×1050 בתוספת פילטר 2XAA – רזולוציה הנפוצה בקרב מרבית משתמשי שוק הביניים. רזולוציה זאת מאפיינת מסכי 20 עד 22 אינצ'.
- 1920×1200 בתוספת פילטר4XAA – רזולוציה גבוהה הנפוצה במערכות הגיימינג המתקדמות כיום, בתוספת שינון קצוות מתקדם. מאפיינת מסכי 24 עד 27 אינצ'.
ל-3DMark 11 שלושה מצבי בחינה שונים:
- 1024×600 מצב Entry (בקיצור E) – רזולוציה הנפוצה במחשבים ניידים רגילים ומחשבי נטבוק. מאפיינת מסכי 10 עד 13 אינצ'.
- 1280×720 מצב Performance (בקיצור P) – רזולוציה נפוצה בקרב טלויזיות LCD ומחשבים ניידים רבים, מוכרת כ-HDReady או 720P. נפוצה במגוון רחב של מסכים.
- 1920×1080 מצב Extreme (בקיצור X) – רזולוציה הנפוצה בטלויזיות התומכות ב-FullHD ובמסכי 23 אינצ' בעיקר, מוכרת גם כ-1080P.
קצת הגהה והכל יהיה בסדר
למה להיחפז ?
לכתוב שבליבה יש 2.46 מיליארד טרנזיסטורים
על ההתחלה, כבר פוגע בסקירה.
אמנם הדבר תוקן בעמ' 4 אבל בכל זאת.
אתה צוחק… נכון?
או שאריתמטיקה בסיסית גדולה עליך? 🙂
חבל
כרטיס של המיתחרים GTX480 ניראה טוב ומנצייח ברוב המיבחנים ובהפרש נחמד ויש לו פחות זיכרון אבל זה על חשבון צריחת חשמל ורעש יותר גבוהים איך זה יכול להיות שהוא מוביל גם על הכרטיס GTX560TI כרטיס סידרה יותר גבוה יכול להיות שחציGB יותר עושים את האבדל משהוא פה לא ברור לי תנו לי הסבר
ל -2
למה אני צוחק ???
התכוונתי למיליאדים שכתבו במקום המיליונים !
זה שבטעות כתבתי 2.46 במקום 2.64 – ביג דיל.
זה טעות בהקשות.
לא כן מיליארדים במקום מיליונים.
אהה, ואל דאגה, גם אם טריליונים אין לי בעיה.
ל3
GTX480 הוא כרטיס דגל של הדור הקודם ועומד היום בקנה של GTX570. כמות הזכרון לא משחקת פה תפקיד גדול אבל המחיר בהחלט. GTX480 לא בסקאלה מבחינת צריכת החשמל (צורך כפול מHD6950) והמחיר שלו כשהושק היה בשמיים (כמעת כפול מHD6950) הוא נמצא פה לצורך השוואת ביצועים בעיקר ומתן מידה. GTX560TI הוא כרטיס יחסית קרוב אל HD6950 בביצועים ובמחיר בהתאמה
2460 מיליון הם 2.46 מיליארד
מה הבעיה פה?
דגל לבן !!!
זה רק אני חושב או ש
הגיע הזמן לשים ליבה נוספת סופר חלשה על הכרטיס שמיועדת למצב מנוחה לחסכון בחשמל??
רק לי 100W נשמע הרבה כששום פיקסל במסך לא מתחלף??????????????????????????????
ולמה עדיין תקועים עם ה 40 ננומטר כשבמעבדים אחרים מגיעים כבר לכמעט חצי מזה?
ל-8, ליבה נוספת? ממש לא
Power Gating והקטנת זרמי זליגה – כן.
AMD כבר הרימה את הכפפה עם הליבות המובנות שלה, עכשיו רק נותר לקוות שהטכנולוגיה תיושם גם בשוק הכרטיסים הדיסקרטיים.
לגבי תהליך הייצור – תאשים את TSMC שביטלו את המעבר ל-32 ננומטר והחליטו לקפוץ ישר ל-28 ננומטר 🙂
בסוף השנה, או מקסימום בתחילת שנה הבאה, כבר נראה את כרטיסי המסך מיוצרים בטכנולוגיה "עכשווית" הרבה יותר.
למה אין במבחני המשחקים A
איזה הגדרות AA וכו היו במשחק בבדיקה ???