Halo
Halo
אחרון המבחנים – מהווה דוגמה למנוע נוסף בו קיים שימוש מאוזן היטב ב-DirectX9 וב-Pixel Shaders V2.0. משחק מצוין וסוחף שתוכנן עבור ה-PC אך עבר הסבה ושוחרר תחילה רק עבור קונסולת ה-XboX. שוחרר מאוחר יותר (ומדי) למחשבי ה-PC וכלל אינו מאפשר שימוש ב-FSAA.
בעיקר ברזולוציות הגבוהות, ניתן לראות את הפער לטובת ATI, כאן שוב באים "כוחות הסוס" הגולמיים של הכרטיס לידי ביטוי. ניתן גם לראות בבירור שוב את כדאיותו של השדרוג לדור החדש לטובת חוויית משחק מפורטת יותר.
במבחן זה ניתן לראות את עדיפותן של אופטימיזציות ה-AIF של ATI שכן ה-6800GT מאבד אחוז גבוה יותר של ביצועים בעת המעבר לשימוש ב-AIF מקסימאלי. אם אתם בעליו של כרטיס מהדור הישן – תאלצו "להסתפק" ברזולוציה של 1024X768 או לקנות כרטיס חדש.