בשנים האחרונות יצרה AMD מן נוהל קבוע שבכל פעם שאינטל מקיימת את כנס IDF בארה"ב, היא מתמקמת באחד המלונות הסמוכים ומפתה את העיתונאים השונים לבוא לשמוע ולראות את החידושים הטכנולוגיים והמוצרים החדשים או העתידיים שלה. החברה אף הייתה שולחת לימוזינה שהמתינה בכניסה למרכז הכנסים בסן-פרנסיסקו, בו נערך הכנס של אינטל, והעיתונאים נכנסים בזריזות, על מנת להימנע מן המבוכה שאנשי השיווק אינטל, המסתובבים שם, יראו אותם.
כנראה שהשנה, בעקבות ההפסדים הרבים של החברה, אין יותר תקציב למימון פעילות שכזו, שכן עם פתיחת כנס IDF של אינטל השבוע, הוציאה AMD מייל לעיתונאים עם תגובתה להדגמות ולמצגות השונות של אינטל ופתחה ערוץ משלה ב-YouTube (בדומה לערוץ שאינטל פתחה מעט לפני כנס זה) בו היא פרסמה שלושה קטעי וידאו של בכירי החברה, המציגים את החידושים הטכנולוגיים של AMD.
בסרטון הוידאו הראשון מדגים פטריק מורהד, סמנכ"ל לנושאי שיווק מתקדמים, את יכולות הוידאו והגרפיות של ערכת השבבים המשולבת החדשה ביותר של AMD, ה-690G, הכוללת את כרטיס המסך המשולב Radeon X1250 אל מול מקבילתה מצידה של אינטל, ה-G965, הכוללת את כרטיס המסך המשולב GMA X3000.
בסרטון הוידאו השני מדברת לסלי סובון, מנהלת מחלקת השיווק למחשבים שולחניים, על מעבדי ה-Phenom משולשי הליבה, עליהם הודיעה החברה השבוע. בסרטון השלישי והאחרון, לעת עתה, מדבר רנדי אלן, המנהל הכללי של חטיבת השרתים ותחנות העבודה, על מעבדי ה-Opteron מרובעי הליבה, המבוססים על ליבת ברצלונה, אותם השיקה החברה בשבוע שעבר.