חברת טק דטה ישראל, המפיצה הבלעדית של מעבדי AMD בארץ, הוציאה השבוע הודעה רשמית לעיתונות לגבי אחריות היצרן של מעבדי AMD בארץ, ואף פרסמה מספר כללים אשר יעזרו לכם בזיהוי מוצר מקורי של AMD.
אחריות היצרן של AMD ניתנת לכל מעבדי AMD, כאשר מעבדים המגיעים באריזת "BOX" (מעבד + מאוורר מקורי של AMD באריזה מקורית) מקבלים מהחברה אחריות מלאה ל-3 שנים, ומעבדים המגיעים באריזת "TRAY" (מעבד ללא מאוורר מקורי של AMD וללא אריזה BOX), מגיעים עם אחריות יצרן לשנה אחת בלבד.
חברת טק דטה הינה המפיצה הבלעדית של מעבדי AMD בישראל, ולטענתה היא מחויבת לאחריות היצרן, החלה אך ורק על מעבדים מקוריים של AMD.
לשאלת מערכת HWzone, האם טק דטה, בתור המפיצה הבלעדית של מעבדי AMD בישראל, מחוייבת לאחריות היצרן גם עבור מעבדי AMD מקוריים שלא נרכשו ממנה אלא יובאו לארץ על ידי יבואנים אחרים, השיב זאב יהלום, מנכ"ל טק דטה ישראל. "אנחנו נותנים שירות למוצרים אשר מיובאים על ידנו. מתן שירות למוצרים המיובאים ביבוא אפור יתן לגיטימציה לסוג כזה של יבוא, דבר שלא היצרן ולא אנחנו מעוניינים לעודד. חברתנו מחזיקה מערך שירות ותמיכה על פי דרישות היצרן, ומי שבוחר לרכוש את המעבדים בערוצים לא רשמיים, אין לו אלא להלין על עצמו בלבד".
על מנת להקל ולעזור בזיהוי מוצרים מקוריים של AMD, פירסמה החברה קובץ שיעזור לכם בזיהוי, אותו תוכלו להוריד על ידי לחיצה כאן. כל מוצר מקורי של AMD מכיל מדבקה הולגרמית, אשר לא ניתנת לזיוף ותבטיח לכם כי המעבד שלכם מקורי. טק דה אף ממליצה לכל מי שרוכש מחשב המבוסס על מעבד AMD, לדרוש מהמוכר לקבל לידיו את האריזה המקורית של המעבד והמאוורר על מנת למצוא את מדבקת ההולוגרמה. כמו כן מדגישה החברה כי המספר סידורי שעל האריזה חייב להתאים למספר הסידורי שמוטבע על המעבד עצמו.
מדבקה הולוגרמית
גם למעבד מורכב?
איך ניתן לגעת כאשר המעבד מורכב?גם זאת חוכמה..