גוגל ישראל השיקה היום שירות נוסף בעברית, תוכנית הפרסום AdSense For Content. השירות מאפשר לבעלי אתרים להציב פרסומות תלויות תוכן באתריהם כאשר תוכנית זו עובדת כך שהיא מציגה אוטומטית מודעות טקסט המתאימות במדויק לאתר ולכל אחד מעמודיו, כך שהקוראים ימצאו בהן תועלת. כרגע, השירות נמצא בבטא, ועדיין לא פתוח לכלל הציבור. החברה הראשונה בארץ שנבחרה לבחון את השירות היא תפוז אנשים, שתשלב את המודעות הטקסטואליות בעמודי הבלוגים, הפורומים, והקומונות.
תוכנית AdSense לתוכן מצטרפת ל-AdSense לחיפוש, אשר הושקה בעברית מוקדם יותר השנה. חברות ישראליות כמו מרלין, קליקמדיה (Chart) ופיי-פר-ליד מציעות כבר פרסומות מבוססות תוכן לאתרים. נכון להיום, גוגל מוכרת למפרסמים מילות מפתח בעברית, אך בעלי אתרים שמבקשים להציב פרסומות בעברית מקבלים הודעה כי השירות עדיין לא זמין בעברית. מגוגל ישראל נמסר כי השירות פועל כרגע בבטא, וכאשר ייפתח לציבור תפורסם הודעה.
במסגרת שיתוף הפעולה המסחרי בין גוגל ותפוס, מצטרפת תפוז גם לתוכנית הפרסום AdSense for Search של גוגל. שיתוף הפעולה יאפשר ל-2 מיליון המשתמשים של תפוז להנות מגישה למגוון רחב יותר של שירותי חיפוש בעזרת שירות זה, הכולל הצבת תיבת החיפוש של גוגל באתר לצד תיבת החיפוש של תפוז, והצגת מודעות AdWords, מודעות טקסט הממוקדות בהתאם למילות חיפוש. הגולשים יוכלו להנות מגישה לתוצאות מנוע החיפוש של גוגל ברשת ומגישה לתוצאות החיפוש של AdSense for Search, במסגרת פלטפורמת החיפוש של תפוז. לצד תוצאות החיפוש שיתקבלו באתר תפוז, תופענה מודעות הטקסט הרלוונטיות של גוגל.
גיא אליאב, מנכ"ל תפוז אנשים, אמר כי "כאתר תוכן הגולשים הגדול בישראל, מטרתו של תפוז להביא למשתמשיו את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר. אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם גוגל, שיהפוך את אפשרויות החיפוש באתר תפוז לרחבות ונוחות יותר, ואת מודעות הטקסט למותאמות בצורה הטובה ביותר לצרכי ותחומי העניין של הגולשים. שיתוף הפעולה מאפשר לנו להביא לטובת המשתמשים שלנו את יכולותיה האינטרנטיות של גוגל, הנחשבות למובילות בעולם".
לדברי מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, "אנו שמחים מאוד על השותפות עם אחד האתרים המובילים בישראל. באמצעות תוכניות הפרסום של Google AdSense אנו מאפשרים לשותפינו הזדמנויות נוספות ליצירת רווח עסקי, באמצעות הצגת מודעות לא פולשניות בעמודי התוכן שלהם ברשת".