פיליפס מסתערת על שוק הגאדג'טים והאביזרים לעולמות הוידיאו והאודיו בישראל במטרה להיות שחקן מוביל בו. פיליפס ישראל, באמצעות חברת בי קונקט, תציע לצרכן הישראלי מאות אביזרים דיגיטליים וגאדג'טים בלמעלה מ-12 קטגוריות מוצרים שונות ביניהם – שלטים אוניברסליים, מיקרופונים, רמקולים לנגני MP3, כבלים למערכות מוזיקה ווידיאו בארבע רמות איכות, נגנים, טייפים מנהלים דיגיטליים, מסגרות דיגיטליות לתמונות, אנטנות לטלביזיה, מטענים וסוללות נטענות, פנסים, אוזניות Bluetooth, מוצרי ניקוי איכותיים למכשירים חשמליים ועוד. למעלה מ-250 פריטים שונים יהיו זמינים לרכישה במאות חנויות ורשתות מובילות, וברשת האינטרנט באתר חברת בי קונקט.
חברת בי קונקט תציע שרות ותמיכה למוצרים ממשרדיה במרכז ביל"ו שעל יד ביל"ו סנטר. כצעד שיווקי ראשון ייכנסו מוצרי פיליפס בקטגוריות הללו לרשתות הגדולות אופיס דיפו, סקאל דיוטי פרי, טרקלין חשמל, בסט ביי, ביג בוקס, מחסני חשמל וכן למאות חנויות ברחבי הארץ, במהלך החודשים הקרובים. בי קונקט תציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים תוך מתן דגש על איכות ומחיר סביר, כמו כן תציע בי קונקט שרות תכנון שטח המדף בנקודות המכירה מתוך ניסיון אשר נרכש במשך שנים על ידי פיליפס העולמית.
משקפי הגיימינג החדשים של פיליפס
עמרי לוין, מנכ"ל פיליפס ישראל אמר: "פיליפס זיהתה את הפוטנציאל של שוק הגאדג'טים והאביזרים לאודיו ולוידיאו כבר לפני 3 שנים. היקף שוק זה מוערך ב-5 מיליארד יורו באירופה בלבד. ההצלחה בשוק זה נובעת מניהולו בגישה שאומצה מתחום המזון ומיושמת לראשונה בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים – "ניהול קטגוריה" (category management), כאשר ספק מסוים מנהל את שטח המדף המוקצה לכל תחום על ידי הרשת הקמעונאית. אותו ספק נושא באחריות למקסם את הרווחיות של הרשת הקמעונאית מהשטח המוקצה לתחום. באמצעות שיטה זו הוכיחה פיליפס שביכולתה לגרום למהפכה של ממש בתחום רב גווני זה בשווקים רבים ברחבי העולם. אין לנו ספק שבשוק הישראלי, גישה מתקדמת זו של ניהול קו המוצרים, יכולה לשאת פרי."
רונן ברקוביץ, מנכ"ל בי קונקט אמר: "אנו מביאים לצרכן הישראלי קו מוצרים איכותיים בהיקף ללא תקדים. למעלה מ-250 מוצרים בשלב זה ועד כ-100 נוספים עד סוף שנת 2007 שהם תוצר של השקעה מסיבית של משאבי פיתוח משולבים במחקרי שוק המבוצעים על ידי פיליפס באופן שיטתי תוך התמקדות בלקוח ובצרכיו, ובמהירות תגובה לצרכי השוק המשתנים. המגוון הרחב יאפשר בידול של מוצרים ייעודיים לכל אחד מערוצי ההפצה השונים."