סמסונג חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם קורנינג, שתוצאתו יותר זכוכית
הביקורת הגדולה ביותר על על הסמארטפונים הראשונים הייתה כי המעידה הקטנה ביותר הייתה הורסת את מסך המגע של המכשיר. בכדי לענות על הביקוש לסמארטפונים שבירים פחות, הרימה ראש חברת Corning, אשר זכתה לתהילה בזכות הזכוכית הדקה אך העמידה שפיתחה, ה-Gorilla Glass, שהספיקה בינתיים לרזות ב-20 אחוזים יחסית לדור הראשון (מה שנקרא Gorilla Glass 2). כעת, לאחר שנה מוצלחת במיוחד לסמארטפונים שלה, מעוניינת גם סמסונג להצטרף לחגיגה, ומקימה חברת בת בשיתוף עם קורנינג.
הדור הבא של הזכוכית, אשר יקרא
Lotus Glass, יהיה אפילו עמיד יותר מה-Gorilla Glass 2, ובדיוק בפיתוחים מהסוג הזה מעוניינים בסמסונג. החברה המשותפת תפתח זכוכית שתגן על מסכי ה-OLED של סמסונג, הן אלו שנועדו לסמארטפונים והן אלו שנועדו למסכים גדולים בהרבה.על פי מחקר שנחשף לאחרונה, השימוש בטכנולוגיית ה-OLED הפך לנפוץ מאוד בשנת 2011, ויצר טרנד שככל הנראה עתיד להמשיך גם בשנים הקרובות. לפי המחקר, ההכנסות ממכירות מסכי OLED יעברו את רף ה-4 מיליארד בשנת 2012 (כלומר, ארבעה אחוזים ממכירות המסכים השטוחים), ויעברו את רף ה-20 מיליארד עד שנת 2018.
"המסכים הניידים של סמסונג הובילו את תעשיית המסכים העולמית על ידי חיפוש ואימוץ מתמיד של חדשנויות וקריאת תיגר על מגבלותיהן של טכנולוגיות קיימות. אנחנו בטוחים כי שילוב היכולת העסקית שלנו עם ההובלה הטכנולוגית של קורנינג, תאפשר לנו לתת ערך מוסף ללקוחותינו" אמר סו אין צ'ו, נשיא חטיבת המסכים הניידים של סמסונג. המפעלים של החברה החדשה יוקמו בקוריאה, וישרתו לא רק את סמסונג, אלא כל יצרן מסכים שיהיה מעוניין בכך.