מספר ימים של שקט יחסי בחזית הסוללות הפגומות של Sony (סוני) הסתיימו עם הודעתה של Hitachi (היטאצ'י) על החזרתן של 16,000 סוללות פגומות בניידים מן הדגמים Flora 210W ו-Flora Se210. החברה מוכרת לצרכנים בזכות הכוננים הקשיחים מסדרות Deskstar ו-Travelstar למחשבים שולחניים וניידים ומחשבי מדיה סלוניים. אולם, המחשבים הניידים שלה משווקים בעיקר ביפן וכלל לא קיימים בישראל.
חברת Toshiba (טושיבה) אשר הודיעה על החזרתן של 1,170,000 סוללות פגומות פרסמה לפני מספר ימים את רשימת הדגמים המלאה.
Satellite A50, R10, R15, R20, R25, U200, U205
Portege M300, M400, M405, S100, S105
Tecra A2, M3, M4, M5, M6, M7, S3
Qosmio G35
כמו-כן, החברה שיווקה גם סוללות בנפרד, ללא מחשב נייד, אשר נדרשות להחלפה. הסוללות הן אלו שהקוד שלהן הוא:
PA3191U-4BRS, PA3356U-2BRS, PA3475U-1BRS, PA3191U-5BRS, PA3356U-3BRS, PA3476U-1BRS
חברת Fujitsu (פוג'יטסו) אשר הודיעה לאחרונה על החזרתן של 287,000 סוללות פגומות מעדכנת את המספר ב-51,000 סוללות נוספות. נכון לעכשיו, המספר המלא עומד על 338,000 סוללות נכון לעכשיו.
ואם זה לא מספיק, גם חברת Sharp, אשר ניידיה אינם משווקים בישראל הודיעה על 28,000 סוללות פגומות אולם לא פירטה את רשימת הדגמים המושפעים מהודעה זו.
המספר הלא סופי של הסוללות הפגומות על 7.7 מיליון יחידות וכבר ידוע כי החברות שנפגעו מן ההחזרות מצפות מ-Sony לכסות חלק ניכר מן ההוצאות הכרוכות בשינוע והחלפת הסוללות, אם לא את כולן. כעת, מתברר כי ייתכן ומספר חברות, כגון Fujitsu ,Toshiba ו-Sharp יבקשו מ-Sony פיצוי בגין נזקים בלתי ישירים כגון פגיעה בתדמית שלהן ושל המותג שלהם וירידה במכירות שלהן.