מיקרוסופט הודיעה כי תפצה מנויים לשירות Xbox Live במשחק חינם עקב בעיות קשות בגישה לשירות במהלך הימים האחרונים בתקופת החגים.
עקב בעיות מתמשכות בגישה לשירותי Xbox Live במשך תקופת החגים של סוף השנה, הודיעה חברת מיקרוסופט כי החליטה לפצות את המשתמשים בשירות במשחק אחד מתוך מגוון המשחקים הקיימים בשירות. פרטים נוספים על המשחק שינתן, מתי ניתן לקבלו וכיצד, יפורסמו על ידי מיקרוסופט בשבועות הקרובים.
עקב בעיות מתמשכות בגישה לשירותי Xbox Live במשך תקופת החגים של סוף השנה, הודיעה חברת מיקרוסופט כי החליטה לפצות את המשתמשים בשירות במשחק אחד מתוך מגוון המשחקים הקיימים בשירות. פרטים נוספים על המשחק שינתן, מתי ניתן לקבלו וכיצד, יפורסמו על ידי מיקרוסופט בשבועות הקרובים.
תקופת החגים בעולם הנוצרי ידועה כתקופת חופש וחגיגת קניות ענקית. מסתבר כי קונים רבים רכשו במהלך התקופה המדוברת קונסולות Xbox 360 וניסו להתחבר לשירות המקוון Xbox Live של מיקרוסופט. אולם, נראה כי החברה לא צפתה את העומס הרב שנוצר על השרתים והם קרסו שוב ושוב במשך מספר ימים ובכך מנעו למעשה את האפשרות להתחבר או להשתמש בשירות המקוון.
מרק וויטן (Marc Whitten) מנכ"ל Xbox Live אמר כי הקריסות החוזרות ונשנות של המערכת נגרמו עקב שטף של משתמשים חדשים שרכשו או קיבלו את הקונסולה במהלך החגים. זוהי עונה שוברת שיאים עבור Xbox Live, ותקופת שיא בכל חמשת השנים בהם השירות קיים. כמו כן, בתאריך השני לינואר נרשם מספר המשתמשים הגדול אי פעם שהתחבר לשירות, כך נמסר ממיקרוסופט.
בעקבות קריסת השרתים הוגשה תביעה נגד מיקרוסופט על ידי שלושה תושבי טקסס, אשר תובעים בשמם ובשם אחרים שנפגעו פיצוי כספי. התובעים טוענים כי מיקרוסופט היתה צריכה לצפות מראש שבתקופת החגים תהיה הצטרפות של מנויים רבים לשירות ולהיערך לכך מבעוד מועד.
אמריקאים *****
כל הזמן האמריקאים האלו תובעים תובעים תובעים…וגם סתם בשביל הכסף ולא בשביל שום דבר אחר.ועוד מיקרוסופט נתנה להם פיצוי!!!דרך אגב זה לא שאין *****בארץ כמו אלו שתבעו את יס…זה אפילו לא היה באשמתה(של יס)מה רצו שיס תעשה?שהיא תפוצץ תספינה?כל האלו שתובעים סתם בשביל כסף ועוד ללא הצדקה שילכו *******
אין מצב שנקבל שרות כזה בארץ 🙁
איזה עולם מוזר …
בקרוב גם ה PC יילך ל … :\
בואו אני אגיד מילה על השירות האמריקאי
דבקר ראשון, למעט מספר מקרים יוצאים דופן, או סתם עובד עייף בסוף המשמרת . . .
בארה"ב – עובדים לפי הסיסמה:
"הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא תמיד הלקוח".
הלקוח מקום ראשון. קודם כל המנהל דואג שאתה מרוצה ואח"כ מה העובד שלו אמר להגנתו. מרכזי שירות עונים בזמן, כולם חייכנים, המילה "PLEASE" מככבת בכל משפט "BE KIND" ודומותיהן …
בישראל – עובדים לפי הסיסמה:
"הלקוח לא תמיד צודק, כי הוא רק הלקוח" . . .אין צורך להסביר אני מניח…