גוגל כבר הפך מזמן לחלק בלתי נפרד מתהליך הגלישה של כל אחד ואחד, אני לא חושב שיש מישהו שלא יסכים עם זה.
באתר האינטרנט של מעריב, NRG, החליטו לבדוק מה גורם לגוגל לקבוע את סדר מיון האתרים לפי תוצאות החיפוש.
הם בחרו צמד מילים שלא החזיר אף תוצאה בגוגל, לתור מוטור, ופתחו תחרות: מי יהיה האתר שיופיע במקום הראשון כתוצאה של חיפוש צמד המילים הזה בגוגל.
בתור אתר מחשבים מרכזי באתר החלטנו להצטרף לתחרות – על מנת לראות, בשביל הספורט, באיזה מקום נופיע בגוגל.
אנחנו לא הולכים להפציץ את האתר בצמד המילים הזה, זאת לא המטרה שלנו.
המטרה היא לבדוק איך גוגל יזהה, ומה הוא יעשה עם קישור בודד לעמוד "לתור מוטור", ועד כמה זה ישפיע על מיקום האתר בתוצאות החיפוש אחר מילים אלו.