שנה לאחר הקמתה של הפעילות המקומית של לוג'יטק, נהנית החברה מגידול בפעילות השיווק והמכירות שלה. כך אמרה היום קתרינה טרמן-דרושר, מנהלת אזורית של מזרח אירופה, יוון וישראל בלוג'יטק, במסגרת הצגת קו המוצרים החדש של החברה לשנת 2006, הכולל עכברים, מקלדות, מצלמות רשת, אוזניות, רמקולים, ציוד לגיימרים וציוד משלים לנגן ה-iPod ולקונסולת המשחקים הניידת PSP.
על-פי נתונים שהציגה, קו המוצרים המשווק בישראל גדל מ-80 בשנת 2004 ל-240 בשנת 2005 ומספר נקודות המכירה גדל מ-250 ליותר מ-1,000. המטרות העיקריות של לוג'יטק היו גידול במכירות, תוך מתן דגש על עכברים, מקלדות ורמקולים. בשנה האחרונה גדל מגוון המוצרים המוצעים למכירה בכל קטגוריה וכן הרחיבה לוג'יטק את קטגוריות המוצרים המשווקים בארץ. החברה גם החלה לשים דגש על הבאת מוצרים קרוב מאוד למועד השקתם בעולם, כמו עם עכבר הגיימינג MX518, סדרת מוצרי הגיימינג החדשה שלה, העכבר החכם MX610, מערכות רמקולים מתקדמות חדשות, סט S510 למחשבי מדיה סנטר והיד עוד נטויה.
לדברי אסף שחר, מנכ"ל לוג'יטק בישראל, ההחלטה של החברה לפתוח נציגות בארץ נבעה בין השאר מהפוטנציאל הגלום בשוק הישראלי, בשל חדירה גבוהה של אינטרנט מהיר ומחשבים אישיים – מנועי צמיחה מרכזיים של החברה. "יחד עם זאת, אחד האתגרים המרכזיים של לוג'יטק בישראל הוא להגיע לאותם נתחי שוק להם היא זוכה באירופה ובארה"ב", אומר שחר. לדבריו, לוג'יטק מציעה לצד איכות, עיצוב ותעודת אחריות גם טווח מחירים רלוונטי לכל כיס, כחלק מאסטרטגיית השיווק של החברה.
לדברי טרמן-דרושר, מנועי הצמיחה של לוג'יטק הם גידול במספר ובמגוון הפלטפורמות הדיגיטליות, כמו מחשבים אישיים, קונסולות משחקים, טלפונים סלולאריים, נגני MP3, מערכות בידור ביתי, גידול בשימוש במחשבים אישיים כמרכזי התקשורת הביתיים, חדירת האינטרנט המהיר וכן השגתם של מוצרי פרימיום במחירים סבירים. "כמו שאר העולם, אלו כמובן מנועי הצמיחה של החברה בישראל, אחת המדינות המובילות בעולם בחדירת האינטרנט המהיר, הנהנית מגידול שנתי של 10 אחוזים במכירות המחשבים האישיים – נייחים וניידים".