AGEIA, החברה הראשונה להכריז על חומרה ייעודית לחישובי פיזיקה בזמן אמת במחשב, כנראה תאפשר בעתיד התקנה של יותר מכרטיס PhysX אחד במערכת. ואולם, עוד לא ברור כיצד עשויים לקוחות הקצה להרוויח מכך. דרייברים ששוחררו לאחרונה על ידי החברה מכילים גרסה של תוכנה בשם HSM (ר"ת של Hardware Scene Manager). מבדיקת התוכנה עולה שהיא תאפשר ככל הנראה חלוקה של הסצינה ל"מרכיבים" תלת מימדיים, שכל אחד מהם יעובד על ידי כרטיס אחר.
בעיה נוספת הצפוייה לעיבוד הפיזיקלי מרובה הליבות, היא שבאופן מפתיע – עיבוד פיזיקלי מוריד את הביצועים וקצב ה-FPS במשחק, שכן מתווסף עומס של נתונים נוספים להצגה על הכרטיס הגרפי. הגדלת כמות החישובים הפיזיקליים תוסיף אפילו עוד עומס על יחידת העיבוד הגרפית. מאידך, הגדלת כוח העיבוד הפיזיקלי יכולה לגרום למערכי כרטיסי PhysX לשמש ליישומים מקצועיים, שאינם משחקים.
כרטיס פיזיקה של ASUS אותו סקרנו לאחרונה באתר
מוקדם יותר החודש הודיע מנכ"ל ומייסד החברה כי בתקופת החגים הקרובה כרטיס ה-PhysX יהיה זמין בגרסת PCI-E במערכות מחשבים מורכבות של יצרניות ה-OEM הגדולות. על פי ההערכות, ייתכן ודל תהיה הראשונה להשיק XPS עם כרטיס שכזה. ב-AGEIA סרבו להתייחס לגבי השקת גרסת Retail של כרטיס ה-PCI-E, אותה ניתן יהיה לרכוש מחברות אסוס ו-BFG.
….
Dual Quad Core + Quad Crossfire + Dual Physx = Future.
אכן אפשרי. בעתיד הקרוב
אם כבר אז אחד מספיק
אם כבר קונים כרטיס פיזיקה
אז אחד מספיק בחלט
כי יותר מ1 יוריד אפילו יותר את ה FPS
ובכלל מה צריך כל כך הרבה כרטיבים במחשב?
פשוט תעשיית כסף
מה לא יעשו כדי לעשוק אותנו.
זה פשוט בזיון כל ההוצאות הכספיות האלה שאנשים מוציאים על משחקים וזה רק הולך וגדל.
מה זה נצטך מקרר יוד מעט
בשביל כל ה SHIT
הזה
QUAD SLI+DUEL PHYSX+KILLER+SOUND CARD+VIDE CARD
:00000000000
שאלה לי אליכם..
חשבתי שכל הקטע של עיבוד בכרטיס יעודי אמור לשפר את הביצועים ולחסוך כאב ראש מהמעבד הגרפי.. אז למה שריבוי כרטיסים כאלה ישפיעו לרעה על הFPS?!
זה לא אמור להיות ההפך בדיוק?! כל כרטיס עושה חלק יותר קטן וככה זה מתבצע יותר מהר?!
^^
יותר אפקטים=יותר עומס על הכרטיס מסך=FPS נמוך יותר
לה לה לה לה
ב-2025 יהיה לכולנו(5 מיליארד) מחשב חזק פי 10000 בכל המובנים,
מהמחשב היום !!!
גודלו יהיה כגודל מחק!!
שלכם: החוזה הגדול .
הנאה או לא
טוב אולי נצליח להנות בסופו של דבר מהם