Digit-Life פרסמו מאמר מקיף על סאונד תלת-מימדי במשחקי מחשב, המאמר כולל בין השאר רקע תיאורתי, ההבדלים בין 3D Sound ל Surround, טכנולוגיות שונות לישום צליל תלת מימדי, וסקירות של פתרונות הסאונד המובילים כיום עבור המחשב האישי ובניהם EAX, A3D, Sensaura וה Soundstorm של nVidia. כמו כן מוצג במאמר סקירה ראשונית של טכנולוגיית ה EAX4.0 ויתרונותיה על הטכנולוגיות הישנות יותר. המאמר הזה מומלץ לכל חובב סאונד בפרט או חומרה בכלל, אך בעיקר עבור אלו שרוצים לדעת כיצד להפיק את הסאונד הריאלסטי ביותר מהמערכת שלהם.
nVidia לא נחה לרגע
2 דקות קריאה
ה-DS של נינטנדו הגיעה לאירופה
4 דקות קריאה
Elitegroup הולכים עם VIA
1 דקות קריאה
מחשב נהדר במחיר מוגזם מאוד: הנייד החדש של Razer
6 דקות קריאה
המופע של AMD ב-CES: המעבד שיאתגר את Core i9 9900K
4 דקות קריאה