לפני מספר חודשים השיקה נינטנדו את המשחק Nintendogs בארה"ב וגם הורידה ב-20 דולרים את המחיר של קונסולת ה-DS בחבילה הסטנדרטית. צעד זה הוא אחד מם הצעדים האחרונים של החברה אשר מנסה להתניע מחדש את מכירות ה-DS בארה"ב לאחר שהגעת ה-PSP (ר"ת PlayStation Portable) של סוני הסבה לה נזק רב במכירות.
השבוע סיכמה החברה את המחצית הראשונה של שנת הכספים הנוכחית שלה, שהחלה ב-1 באפריל 2005 והמספרים מדברים בעד עצמם. במהלך שישה חודשים אלו נמכרו רק 680 אלף יחידות של ה-DS באמריקה כולה, כאשר רוב היחידות הן בארה"ב, בהשוואה ל-2.2 מיליון שנמכרו בקצת יותר מארבעה חודשים.
לשמחתה של נינטנדו, הקונסולה ממשיכה להציג מכירות נאות במיוד ביפן, עם 1.5 מיליון יחידות במהלך ששת החודשים הראשונים שלה בשנת הכספים הנוכחית. נינטנדו מכרה 3.57 מיליון יחידות במהלך תקופה זו, פחות ממה שציפו, בעקבות הפגיעה במכירות בארה"ב ובאמריקה כולה. בעקבות כך נינטנדו מעדכנת כלפי מטה את הצפי למכירות של הקונסולה במהלך שנת הכספים הזו, מ-12.4 ל-12 מיליון יחידות.
מתוך כלל הקונסולות שנמכרו בעולם 1.39 מיליון יחידות נמכרו באירופה (ואנגליה), אוסטרליה ומדינות נוספות. סביר להניח כי אירופה מהווה את החלק הארי של אותן 1.39 מיליון יחידות. הדבר מסתדר עם העובדה שמאז הושק המשחק Nintendogs באירופה נמכרו יותר ממיליון יחידות שלו כאשר בסוף השבוע הראשון של המשחק בשוק נמכרו יותר מ-160 אלף יחידות. הצלחת המשחק סייעה רבות בהגדלת המכירות של הקונסולה כאשר לפי נינטנדו, במהלך שלושת השבועות האחרונים נמכרו בכל שבוע יותר מ-100 אלף יחידות של קונסולת ה-DS כאשר בשבוע האחרון נקבע שיא חדש עם 120 אלף יחידות באירופה כולה.
בנינטנדו ממשיכים לדחוף את קונסולת ה-DS לכיוונים חדשים, ולאחרונה רכשה החברה את זכויות השימוש ב-Decuma, טכנולוגיית זיהוי כתב היד של חברת Zi Corporation. משפחת מוצרי Decuma כוללת שלושה מוצרים: Decuma Alphabetic לשפות אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית ושפות מערביות נוספות, Decuma Chinese לסינית מפושטת ומסורתית ו-Decuma Japanese לקנג'י, היראגאנה וקאטאקאנה.