Infinity – המשך
בסיס הנחושת של האינפיניטי הגיע, כמיטב המסורת, מכוסה בניילון שקוף עם אזהרה משעשעת – יש להסיר לפני השימוש.
הגימור של בסיס גוף הקירור אינו שונה מזה של גופי הקירור האחרים של החברה – גם הפעם מדובר בגימור טוב למדי, גם אם לא מושלם. בכל מקרה, אין שום בעיה שמעט (או הרבה) משחה תרמית לא יכולה לפתור.
מבסיס גוף הקירור יוצאים עשרה צינורות החום אל עבר צלעות הקירור – חמישה מכל צד, בניגוד לנינג\'ה, בו היו שלושה צינורות אשר בקעו מכל פאה של הבסיס.
הבדל נוסף לעומת הנינג\'ה הוא שכמות צינורות החום באינפיניטי פחות "מטורפת" – אולי החבר\'ה בScythe הבינו כי אין תועלת רבה בהוספה של צינורות חום רבים – קביעה שאנו חולקים עליה; עם זאת יש לזכור כי הנינג\'ה תוכנן לעבודה ללא מאוורר, ומכך עלולים לנבוע ההבדלים.
צינורות החום מטפסים מעלה מעלה אל צלעות הקירור של האינפיניטי. הצלעות מסודרות,שוב, באותה שיטת ה-IIFS הידועה של Scythe. כזכור, עקרונות השיטה הם יצירת צפיפות גבוהה ביותר של צלעות קירור באזור צינורות החום, צפיפות ההולכת ופוחתת באזורים שבין הצינורות. למעשה, כל צלע המחוברת לצינור חום פונה או כלפי חוץ או אל עבר צינור חום נוסף, לסירוגין (זאת בניגוד לאנדי, בו הצלעות היו מסודרות בשלשות).
הדבר מאפשר הן ניצול מקסימלי של צינורות החום והן ריווח בין צלעות הקירור, על מנת להקטין את ההתנגדות למעבר אוויר ולהאיץ את פיזור החום. לעניות דעתנו מדובר ברעיון יוצא מגדר הרגיל, הממחיש מחשבה מקורית אמיתית בתכנון גופי קירור.
אולם, כל צלעות הקירור הללו לא שוות דבר בלי מאוורר או שניים שיזיז קצת אוויר מעליהן. לכן, האינפיניטי מאפשר הרכבה של עד ארבעה מאווררים (!) לכל אותם משוגעי-קירור שמעוניים לעשות זאת – ולחבר ארבעה מאווררי 120 מ"מ לגוף הקירור.
בונוס מעניין שצורף בלא ידיעתנו לאינפיניטי הוא הכיתוב Scythe שמופיע באותיות גדולות על הצלע העליונה. לכל אלו מכם בעלי מארז עם חלון שקוף – מעכשיו כולם ידעו מאיזו תוצרת גוף הקירור שלכם.
התקנת גוף הקירור פשוטה יחסית בזכות עקרון ה-VTMS של Scythe, המיושם גם באנדי – תאימות לתושבות מרובות, בהתקנה פשוטה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המחברים שמתאימים לתושבת שלכם ולהחליק אותם למקומם. אנו לקחנו את המתאמים הרלוונטיים לתושבת שלנו – LGA775- והחלקנו אותם אל תוך החריצים המתאימים בבסיס ה-HSF עד לנעילה. כעת כל מה שנשאר לעשות הוא לדחוף את הפינים ולסובב אותם עד לנעילה.
מערכת העיגון הזו פשוטה יחסית – אך עובדת מצוין. כמו תמיד, נחזור על העצה שלנו להרכיב את גוף הקירור כאשר לוח האם מחוץ למארז, על מנת שתהיה גישה קלה לכל הפינים המשמשים לקיבוע – וזאת למרות משקלו של גוף הקירור.