בשנים האחרונות, עם כניסתם לשוק של משחקים עתירי גרפיקה וסאונד וכונני DVD, חלה מעין התעוררות בקרב משתמשי המחשבים האישיים.
הסאונד הפך פתאום ליותר מאייקון בשורת המשימות ורבים החלו לחפש פתרונות סראונד איכותיים להשלמת החוייה – גם אם היא על מסך קטן יחסית.
אחת החברות הבולטות ביותר בתחום האודיו למחשב, אם לא הבולטת ביותר, היא חברת Klipsch הידועה.
סדרת ה ProMedia של Klipsch זכתה לשבחים בכל ביקורת שנכתבה עליה בזכות הצליל החזק והחד שהרמקולים הוציאו.
אכן, הרמקולים של Klipsch מהווים לעתים קרובות את האידיאל של האודיו למחשב ולכן המחיר שלהם גבוה בהתאם.
לאחרונה החלו משתמשי ה ProMedia 5.1 להתקל בבעיות קשות ברמקולים שלהם כמו עיוות קשה של הצליל ולעתים אף השבתה מוחלטת של מספר ערוצים.
בחברת Klipsch מיהרו לזהות את התקלה ואתמול פרסם נציג Klipsch הודעה בפורום של AnandTech בה הוא מסביר על התקלות בהן אנשים נתקלו.
על פי דבריו, מדובר בבעיות בתכנון ובייצור הרמקולים שנבעו מטרנזיסטור או דיודה תקולים.
לאחר ש Klipsch זיהו בעיה זו ותיקנו בה, התעוררו בעיות חמורות נוספות שגרמו להשבתה מוחלטת של הרמקולים, עקב עומס יתר על אחד הנגדים.
כעת, טוענים ב Klipsch, הבעיות תוקנו בעזרתן של ארבע חברות חיצוניות וכל הסטים שנמכרו החל מ 13/02/2003 הם תקינים.
כמו כן, Klipsch אף האריכו את תקופת האחריות הניתנת על רמקולים חדשים או כאלה שעברו החלפה בשנתיים שלמות כדי להבטיח שכל סט פגום שנמכר יכוסה על ידי האחריות.
זוהי דוגמה לחברה אחראית שדואגת ללקוחותיה, מודה בטעויות שלה ואף מנסה לפצות עליהן – כן ירבו.
Sony ו-NEC באותו כונן אופטי
3 דקות קריאה
כח האסוול – הליבות הגרפיות של אינטל מעלות הילוך
3 דקות קריאה
XFX משחררת 7800GT מומהר
1 דקות קריאה
שלא יעבדו עליכם: המדריך המלא למיתוג ודגמי כרטיסי מסך
31 דקות קריאה