נותר עוד קצת יותר משבוע עד להשקה הרשמית של חלונות 10, ומכונת השיווק ויחסי הציבור של מיקרוסופט נכנסת להילוך המירבי שלה – עם פרסומת רשמית ראשונה, באורך דקה.
נראה כי במיקרוסופט החליטו לשווק את המערכת החדשה עם מינימום תצוגות טכנולוגיות שעלולות לשעמם את הצרכן הממוצע, ומתמקדים לאורך רובה של הפרסומת בצילומי הילוך איטי של ילדים מכל רחבי העולם, עם רק כחמש שניות של הצגת המערכת עצמה לקראת הסוף.
האם זה אפקטיבי? אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם:
https://www.youtube.com/watch?v=Gu6vmNz-PhE
קישורים נוספים: