גוגל ישראל השיקה היום את שירות הסטוריית החיפושים Google Personalized Search בשפה העברית. כלי זה מאפשר לגולש לקבל תוצאות חיפוש מותאמות אישית בהסתמך על תחומי החיפוש שלו בעבר. למשל, עבור שאילתת החיפוש Apple, הסטוריית החיפושים של גוגל תציג לגולש תוצאות הקשורות במחשבים ולא בפירות, במידה ואותו משתמש חיפש בעבר בתכיפות מידע טכנולוגי.
על מנת להשתמש בהסטוריית החיפוש של גוגל, בעברית או בכל שפה אחרת, יש ליצור קודם חשבון משתמש בחינם. לאחר מכן, בכל פעם שהמשתמש מבצע חיפוש וצובר עוד ועוד הסטוריית חיפושים, הוא יבחין בכך שמנוע החיפוש של גוגל משתפר יותר ויותר במציאת המידע המתאים ביותר לצרכיו. הסדר בו מופיעות התוצאות בהסטוריית חיפושים של גוגל מבוסס על לימוד החיפושים הקודמים של המשתמש.
בנוסף להפיכת התוצאות ליותר רלוונטיות לתחומי העניין של המשתמש כלי זה מאפשר לו גם לצפות ולנהל את ההסטוריה של החיפושים הקודמים שלו. משתמשים יכולים להכנס להסטוריית החיפושים שלהם דרך עמוד תוצאות החיפוש. כמו כן, הוא יכול ליצור סימניות לאתרים מועדפים ולהוסיף תגיות ופתקיות, אותן ניתן לחפש ולמצוא שוב מאוחר יותר. המשתמשים יכולים להיכנס לסימניות שלהם מכל מחשב שיבחרו על ידי כניסה פשוטה לחשבון הגוגל שלהם.
מגוגל ישראל נמסר, כי "השקת הסטוריית החיפושים בעברית הינה צעד נוסף שאנו עושים על מנת להפוך את השירות שגוגל מציעה למועיל יותר בהגשמת הצרכים האינדיבידואליים של כל משתמש ומשתמש וצעד נוסף הנותן מענה לביקוש הגובר של משתמשים לכלים של גוגל בשפה העברית. אנו שמחים שהסטוריית החיפושים של גוגל מצטרפת לכלים שגוגל כבר מציעה בשפה העברית, דוגמת הדוא"ל האלקטרוני Gmail, תוכנית הפרסום AdSense for Search ומנוע החדשות Google News. אנו שמחים במיוחד על תוצאות השירות שראינו עד כה ברור, כי סוג זה של התאמה אישית עשוי לשפר באופן משמעותי את איכות חווית החיפוש".