אין דבר מושלם בעולם, את זה כולנו יודעים. גם כשנראה שאין מקום לשינוים תמיד יש, רק צריך למצוא את המקום הזה.
קחו לדוגמא את ה-SK6 שאיתו פרצה חברת ThermalRight לחייו של כל אוברקלוקר, ההיטסינק הזה נראה כמושלם ביותר בעולם, אף אחד כימעט ולא העלה בדעתו על מקום שבו אפשר לשנות את ההיטסינק ולו במשהו קטן ביותר, כימעט אף אחד חוץ מעובדי TR עצמם..
החבר'ה שם הגיעו משום מה למסקנה שיש ב-SK6 יותר מידי אוויר קר "מת" אשר לא מנוצל בצורה יעילה, אז מה עושים? מסדרים אותו מחדש…
זה החל עם ה-SLK600 אשר כמו שאפשר היה לשים עוצב בצורת V. העיצוב הנ"ל, יחד עם בסיס גדול יותר החום מתפזר בכל ההיטסינק ובכך כל האוויר אשר "נכנס" אליו מנוצל כמו שצריך.
הבעיה היחידה הייתה שה-SLK600 השתמש במאווררי 60 מ"מ קטנים אשר לרוב לא עושים את העבודה כמו שצריך (דלתא לא נחשב), אז מה עושים הפעם? יוצרים גרסה גם למאווררי 80 מ"מ – SLK800.
ה-SLK800 גם משתמש באותו הרעיון של אחיו הקטן, אך עם בסיס הרבה יותר רחב, יותר פינים וכמו שאמרתי מקודם שימוש במאוררי 80 מ"מ.
רודני רנדלס (ככה כותבים ת'שם שלו?) האיש והמצלמה קיבל את ספינת הדגל של TR והעניק לה את תואר הכבוד Kickass Choice…
המרצדס של צלעות הקירור
Subscribe
Login
0 תגובות
הצג לפי תאריך