NVIDIA : הגיימינג על המחשב האישי לא מת, יתעלה אפילו על הקונסולות עד שנת 2014.
רבים טוענים כי המחשב האישי נמצא בשלבים האחרונים של חייו, רק מחכה לנשום את נשימתו האחרונה ולפנות את מקומו לקונסולות הגיימינג היעודיות. בנוסף, גאדג'טים אחרים מחליפים את המחשב בחלק מצרכי היום יום, הטאבלטים נוחים יותר לגלישה באינטרנט ומזרימי המדיה (סטרימרים) מחליפים אותו בתור מרכז הבידור של הבית.
עם זאת, החומרה החזקה יותר והניתנת לשידרוג של המחשב האישי נותנת לו את היתרון היחסי כשזה מגיע לעוצמת עיבוד ומאפשרת למשחקי הוידאו החדשים להציג סביבות ברמת פירוט שפשוט נושקת למציאות, זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשות כגון Tesselation, שאינן נתמכות בחומרה המיושנת של הקונסולות.
על פי NVIDIA, כח העיבוד של מחשב גיימינג מאובזר היום יכול להגיע עד לפי 10 מכח העיבוד של הקונסולות (אם כי החברה לא מציינת שום קונסולה ספציפית), ופער זה רק יגדל בעתיד. בנוסף, טוענת NVIDIA כי מכירות המשחקים למחשב האישי יעקפו את את המכירות לקונסולות עד שנת 2014 והמחשב האישי יהפוך לפלטפורה הרווחית ביותר. פלטפורמות הפצה דיגיטליות תורמות לא מעט למכירות המשחקים למחשב האישי.
בנוסף, המחשב עדיין מהווה את פלטפורמת הגיימינג המועדפת למשחקי תפקידים המוניים ומשחקי אסטרטגיה, כותרים שדורשים עכבר ומקלדת.
כמובן שאת כל זה עליכם לקחת בערבון מוגבל. לא ברור על אילו נתונים בדיוק מתבססת NVIDIA ועד כמה הם מדוייקים. אחרי הכל, זוהי חברה שמייצרת כרטיסים גראפיים. כמובן שאין שום ויכוח בנושא עוצמת חומרת גיימינג עדכנית אל מול החומרה ש הקונסולות, אך יש לקחת בחשבון גם אחוזי פיראטיות גבוהים שמרחיקים חברות פיתוח רבות מהמחשב האישי, ופעמים רבות שחקני המחשב נאלצים להסתפק בהמרות גרועות של גרסאות הקונסולות.