F.E.A.R & Quake 4
F.E.A.R
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
מהתבוננות בגרפים נראה כי שני הכרטיסים מצליחים להראות שרירים גדולים ובמיוחד ה-GTX, שכן הכרטיס מפגין ביצועים גבוהים משמעותית אפילו מאחיו הקטן, ה-GTS.
אתם ודאי שואלים היכן תוצאות ה-SLI, והתשובה לכך היא פשוטה: המשחק פשוט סירב לעשות שימוש בשני כרטיסי המסך והפיק קצב פריימים נמוך מאוד, לכן בחרנו להתעלם מהתוצאות הללו ולא להציגן בביקורת.
Quake 4
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
בדומה למשחק Doom 3, גם כאן אנו עדים ליתרון משמעותי של כרטיסי ה-8800 בעיקר בעת העליה ברזולוציות ובשימוש בפילטרים, אך שלא כמו בשאר המשחקים, הפעם אנו רואים יתרון ברור למערך ה-SLI. אמנם זהו יתרון קטן ביחס להשקעה הדרושה אך במקרה זה אנו רואים שעבור משחק אחד (לפחות) לא נצטרך לשדרג את המעבד כדי ליהנות מעוצמת הכרטיסים החדשים.