Far Cry & Counter Strike: Source
FarCry
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
במשחק זה ההבדל בין הכרטיסים הוא לא גדול אך כל העוצמה של כרטיסי ה-8800 מתגלה בעיקר בעת הפעלת פילטרים ברזולוציות גבוהות.
חשוב לציין גם כי הכרטיסים די צמודים זה לזה בביצועים עם הבדל מאוד זניח לטובת ה-GTX. זהו סימפטום ברור וידוע של הגבלת מעבד, שכן נראה שבמיוחד בעת השימוש במערך SLI אנו מגיעים לקצה גבול היכולת של המעבד להזרים מידע לכרטיס המסך, היות והאחרון מעבד את המידע הרבה יותר מהר.
Counter Strike: Source
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
במשחק זה הפער בין כרטיסי ה-8800 לבין יתר הכרטיסים אינו גדול, ואנו לא רואים שיפור משמעותי בביצועים בין הדורות השונים, אם כי הביצועים של הכרטיסים החדשים הם לא פחות ממצוינים. יש לציין כי במונחים של תעשיית המשחקים מדובר במשחק "עתיק" כמעט, לכן סביר להניח שהוא לא מסוגל לנצל את מלוא היכולת של הכרטיסים החדשים (לכן גם ההגבלה התיאורטית של כ-217 פריימים לשניה).