Titanfall מציג רמה גרפית נחותה ב-Xbox One לעומת המחשב האישי וגורר ביקורות רבה
המשחק המפותח על ידיRespawn Entertainment ומבוסס על מנוע Source שעבר שיפוץ, הוא המשחק המצופה ביותר כרגע לפלטפורמת ה-Xbox והחלונות.
Titanfall נחשף רשמית בתערוכת
E3 והרשים את כולם. מלבד זכייה במשחק המולטיפלייר הטוב ביותר בתערוכת
E3 ע"י המגזין המכובד
,Gameinformer המשחק קטף 60 פרסים שונים באותה תערוכה, הצליח לשבור שיא מועמדויות בתחרות ה-
GCAs ולקחת את המקום הראשון בכולן.
המשחק מתמקד במולטיפלייר בלבד שבו השחקנים המכונים טייסים נלחמים בעזרת רובוטים ענקיים. הטייסים מסוגלים לצאת מן הרובוטים ולהילחם אחד בשני בעזרת כלי נשק, יחד עם שימוש בקפיצות וריצות בין בניינים בסגנון הדומה ל
פארקור.
מייקרוסופט ו-Respawn Entertainment הבטיחו לציבור הגיימרים ש-Titanfall יטשטש את הגבולות בין המחשב האישי לקונסולות שלהם, כלומר חווית המשחק ב-Xbox One תהיה זהה לזו המתקבלת במחשב האישי.
Respawn Entertainment השיקה לא מזמן את
Titanfall אלפא ל
Xbox One-. רמת הטקסטורה בגרסת האלפא נראתה נמוכה ביותר לעומת הסרטונים אשר פרסמה החברה, מה שגרם להרבה כעס וביקורות כלפי המפתחים. כדי להרגיע את הרוחות,
Respawn Entertainment הצהירה כי רמת הטקסטורה הונמכה כדי להקטין את נפח קובץ ההורדה.
העניינים החלו להתלקח אף יותר כאשר אחד המקורות האמינים בתעשייה בשם "Crazy Buttocks on a Train", דיווח כי Respawn Entertainment מסתירים את העובדה שרמת הטקסטורה הסופית ב-Titanfall (לפלטפורמת ה-(Xbox One תהיה זהה לזו שבגרסת האלפא. כתגובה, החברה ציינה כי ההצהרה הקודמת היא אמת לאמיתה ולא תשיג דבר אם הייתה משקרת בנושא.
כדי לבדוק את ההבדלים האמתיים בין הרזולוציה והטקסטורה של גרסת האלפא לגרסת המקור למחשב, אתר Dual Shockers העלה צילומי מסך המשווים בין השניים. צילומי האלפא בוצעו תוך כדי משחק ב-Xbox One וצילומי גרסת המחשב נלקחו מסרטון ההדגמה "Angel City Demo". להלן זוגות צילומי המסך כאשר התמונה העליונה מגיעה מ-Xbox One והתחתונה מגרסת המחשב:
![]() |
Titanfall גרסת Xbox One אלפא |
![]() |
Titanfall גרסת המחשב |
![]() |
Titanfall גרסת Xbox One אלפא |
![]() |
Titanfall גרסת המחשב |
![]() |
Titanfall גרסת Xbox One אלפא |
![]() |
Titanfall גרסת המחשב |
![]() |
Titanfall גרסת Xbox One אלפא |
![]() |
Titanfall גרסת המחשב |
לא מובן למה מתפלאים
שמחשב גיימינג ממוצע של היום יותר חזק מהXB1.
נו באמת…
לא מבין מה בדיוק חדשות פה? זה סתם שמועות/צילומי מסך של סרטונים באיכות זבל בYT.
א) זה Alpha, ברור שזה יראה כמו זבל. בAlpha של BF4 רוב הטקסטורות לא היו קיימות בכלל, היה רק אפור. נראה לכם באמת שמייקרוסופט ישחררו את המשחק הכי חושב לXB1 עם גרפיקה שנראית כמו משחק מה360?
ב) ברור לכולם שהמשחק בPC יראה יותר טוב, כמו כל משחק אחר. ככה זה תמיד.
ל1
כן, אבל מנוע הסורס שבו משתמש המשחק כבר בן 10, עם כל הכבוד לכך שמחשב גיימינג טוב אכן חזק מהאקס בוקס וואן, אין שום סיבה שהטקסטורות על הקונסולה יראו פחות טוב מאלה שבמחשב, עם אופטימיזציה טובה המשחק אמור לרוץ לא הרבה יותר גרוע מcs:go שבכיף רץ חלק גם על חומרה מלפני 5 שנים.
1.. זה מנוע source.
"רמת הטקסטורה הונמכה כדי להקטין את נפח קובץ ההורדה." seriously?
למה לעלות דיון בכלל שיש מה להשוות
הגרפיקה על הפנים
כל עוד זה לא מפותח למחשב תחילה אז אין מה לצפות
כל פעם מחדש מתפלאים
כיאלו קיים איזה שהוא משחק לא מרונדר מראש שנראה יוצר טוב בקונסולה מאשר ב PC.
ל-6
לא חסרים פורטים למחשב שנראים על הפנים והם גם הרבה פחות כיפיים על המחשב מאשר על קונסולות.
אני לא מבין …
על מה הוויכוח ? מישהו פה ראה בכלל גרסת ALPHA של PC ? אתם מגזימים … הכל יהיה בסדר עכשיו יהיה יותר מידע כשהבטא תתחיל