אם הבטתם בלכידות המסך (ScreenShots בלע"ז) האחרונות מתוך Half-Life 2 בוודאי כבר הבחנתם כי לא אפשרות ה Anti-Aliasing לא הופעלה בזמן לכידת התמונות, גולשים בפורומים של מפתחת המשחק Vlave אשר שאלו לפשר הדבר נענו בתשובה שתדאיג רבים מהגיימרים.
לטענת Vlave כרטיסי הדור הנוכחי של ATI ו nVidia סובלים מבאג הגורם לעיוותים בתמונה בהפעלת FSAA ב Half-Life, לטענת Vlave מדובר בבעיה במנוע המשחק אלא בבאג בדרך שבה כרטיס המסך מיישם את פעולת ה Anti-Aliasing. המפתחים טוענים כי כנראה ולא ניתן יהיה לפתור את הבאג באמצעות הדרייברים , אך עם זאת מבטיחים שהבעיה פתירה בסדרת כרטיסי ה Radeon של ATI. בנוגע לכרטיסי ה GeforceFX של nVidia המצב מעט יותר עגום שכן לטענת Vlave אין כל דרך לפתור את הבעיה בכרטיסי הGeforceFX . תגובה זו יכולה להדאיג גיימרים רבים שכן טכנולוגיית ה Anti-Aliasing משפרת משמעותית את איכות התמונה.
לטענת מקורות בתעשיית כרטיס המסך מדובר בבעיה ידועה שתתוקן בDirectX 9.1 ובכרטיסי הדור הבא של שתי החברות – כלומר ב R420 של ATI ו ב NV40 של nVidia המתוכננים רק לתחילת שנה הבאה , מספר חודשים לאחר יציאתו של Half-Life2 המתוכנן לאוקטובר.