בסוף השבוע האחרון, נתי סקאל, ספק מחשבים גדול שעבד עם כל אתרי המכירות הגדולים בארץ, סגר את משרדיו לאחר שגבה כסף רב מלקוחות רבים ללא אספקת הסחורה.
כרגע חוץ מאתר וואלה כל שאר האתרים מתנערים מאחריות. בניגוד אליהם חברת וואלה התחייבה לספק ללקוחות את המוצר (דרך ספק אחר) אותו הזמינו למרות שכבר חויבו ע"י הספק הבעייתי.
סער גינזבורסקי, מחכה למחשב מנתי סאקל מתאריך 24.7 (האמת שכבר לא מחכה, רק מקווה לראות את הכסף בחזרה). הוא קנה את המחשב מאתר מכירות פומביות (נטאקשן) ועכשיו שומע מהם לטענתו רק התנערות מאחריות.
הוא מארגן בימים אלו קבוצה גדולה ככל האפשר של נפגעים על מנת לאפשר:
- תביעה אזרחית נגד נתי סאקל
- תביעה ייצוגית נגד אתרי המכירות המובילים (נטאקשן, P1000, סאקל-אונליין ו-GETIT) בטענה שלא יכול להיות שאין להם אחריות במקרה כזה וכן שידעו על הבעיות בנתי סאקל מזה זמן רב ובכל זאת המשיכו למכור את מוצריו.
- קריאה למרד צרכנים על אתרי האינטרנט הבאים: נטאקשן, פי 1000, סקל אונליין וGET-IT.
ניתן (אולי אף רצוי) לציין לטובה את וואלה שופס כחנות היחידה עד עכשיו שעמדה מאחורי הלקוחות שלה.
במבט חטוף נראה שהכוונות רציניות, וכבר הערב מיכל וסרמן מהערוץ הראשון מכינה כתבה ל"מבט" על כל הסיפור.
סער מבקש מכל אחד שנפגע למלא את פרטיו באתר שהוקם למטרה זו, על מנת שיוכל לתקשר איתם בצורה מסודרת.