אינטל חשפה היום זהות של מותג חדש (עליו דיווחנו לראשונה לפני מספר שבועות), המהווה אבן דרך חשובה בהיסטוריה של החברה ומדגיש את השינוי אשר הופך אותה לספקית פתרונות פלטפורמה ממריצת שוק. טכנולוגיות המפתח עליה אינטל מתמקדת בפלטפורמה כוללות מעבד, שבב ותוכנה, אשר משפרים יחדיו את הביצועים ואת חוויית המשתמש הכוללת.

אינטל ביצעה שינוי מהותי בגישתה לשוק, כאשר שינוי זה החל בפיתוח פלטפורמת הטכנולוגיה הניידת Intel Centrino. החברה עברה בשנה שעברה ארגון מחדש סביב מודל הפלטפורמה, ומתמקדת כעת באפשרויות הקיימות בארבעה מקטעי מפתח בשוק: ניידות, הבית הדיגיטלי, ארגוני ובריאות. כמו כן, החברה הכריזה כי תציע פלטפורמה חדשה לבית הדיגיטלי – טכנולוגיית Intel Viiv בתחילת 2006.



הפלטפורמות עליהן מתבססות טכנולוגיית הניידות וטכנולוגיית הבית הדיגיטלי
עם ההשקה הקרובה של מותגים חדשים כגון טכנולוגיית Intel Viiv, שיטת המותגים החדשה מפשטת ומאחדת את המראה והתחושה במוצרים ובפלטפורמות של אינטל, תוך שיפור שליחת מסר הערך והמאפיינים החשובים לצרכנים. השיטה כוללת סמלי לוגו חדשים לטכנולוגיית Intel Viiv ולטכנולוגיה הניידת Intel Centrino, ועיצוב מחדש של סמלי לוגו למעבדים ספציפיים, לשבבים, ללוחות אם ולטכנולוגיות נוספות של אינטל. כל סמל לוגו של מוצר יכלול את הלוגו החדש של אינטל
"לאינטל יש את אחד המותגים הערכיים ביותר בעולם, ובכוונתנו להעלות את ערך המותג במקביל להתפתחות החברה", אומר אריק קים, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת השיווק והמכירות באינטל. "התפתחות זו תאפשר לזהות את התרומה של אינטל בצורה טובה יותר, לגבש קשר אמוציונלי חזק יותר עם הקהל שלנו, ולחזק את מעמדנו הכולל בשוק".
הזהות החדשה של המותגים כוללת שינויים בלוגו המוכר Intel Inside, אשר נוצר ב-1991, ובלוגו המקורי של אינטל, "dropped-e", אשר נוצר על ידי רוברט נוייס וגורדון מור, חלוצי עמק הסיליקון, לפני 37 שנים כאשר הקימו את חברת "האלקטרוניקה המשולבת" החדשה שלהם. הלוגו החדש של אינטל משלב את החיוניות של שני הסמלים החזקים הללו, המבוססים על המורשת של אינטל, אך גם מסמל את הכיוון החדש אליו פנתה החברה כעת. הלוגו כולל סיסמה חדשה: "Intel. Leap Ahead". סיסמה זו היא ההבטחה הייחודית של מותג אינטל והיא משדרת את הדבר המניע את אינטל כחברה, ואת הדברים אותם אינטל הופכת לאפשריים.
""Intel. Leap Ahead" הוא ביטוי פשוט המצהיר על מי ומה שאנחנו", אומר קים. "זהו חלק במורשת שלנו. המשימה שלנו באינטל הייתה תמיד לגלות ולעודד את הקפיצה הבאה – בטכנולוגיה, בחינוך, באחריות החברתית, בייצור ועוד, ולקרוא תיגר תמידי על המצב הנוכחי. מדובר בשימוש בטכנולוגיה של אינטל להפיכת החיים לטובים, לעשירים ולנוחים יותר לכולם".