פורסם 2005 בינואר 920 שנים הישום במקס פיין לא היה מינימיליסטי ודי הורגש במשחק, ובפרילאנסר היה האבוק גם?וזו בדיוק הנקודה שלי, לא צריך מנוע פיסקלי כדי לגרום לעץ ליפול יפה אז למה לעזאזל להשתמש באחד כל כך מורכב כאשר השימוש בו במשחק אסטרטגיה יהיה זניח?נשמע כמו גימיק פירסומי...
פורסם 2005 בינואר 920 שנים כן בFreeLancer היה Havoc ושוב פספת את הנקודה, המנוע הזה אחראי על הכל החל מאותו עץ שנופל יפה, ועד מקדם החיכוך של פרסות הסוסים וכן זה משנה דברים.וכן בMAX PYNE2 זה ישום מנימאליסטי, אפילו פחות מזה של FreeLancer. השימושים האינטנסיביים היו בTribes:V וHL2, גם Full Spectrum Warrior היא לא רע.לכל הרחות אפילו בArmed and Dangerous, וStarsky and Hutch היה Havoc, וגם בהרבה מאוד משחקים לקנוסלות השימוש במשחקים נחמד, אבל השימוש האמיתי שלו הוא בתכונות שמשתמשות בו, כמו Adobe Athmoshpere ותוספות ל3DSM.
פורסם 2005 בינואר 920 שנים לכל הדברים האלה אפשר לעשות קירובים לינאריים פשוטים, לא צריך מנוע פיסקאליכל המשחקים שציינת זה היה סתם גימיק, לא היה צריך האבוק בהם ולא היית מרגיש בהבדל אם לא היה
פורסם 2005 בינואר 920 שנים סתם שאלה (ולא בגלל שהפוסט הזה קופץ לי כל שניה בהודעות), לא הגזמתם קצת ? קירובים לינארים, שימוש מנימליסטי במנוע פיסיקה, גימיק שיווקי....וכל זה על מה, איזה PRESS RELEASE ? תמתינו לעוד פרטים או איזה DEMO או משהו.. זה סתם נגרר לשטויות הדיון הזה..ולמי שבאמת מעניין אותו על ה HAVOK, יש רשימה של משחקים שההשתמשו בזה פה:http://www.havok.com/clients/titles.phpלתגובה מלמטה @!$@!$!@&$!$@% (גם הייתי חייב)..
פורסם 2005 בינואר 920 שנים כשתראה פצצה נופלת בתוך סוללה של של טנקים והם מתפרקים לחתיחות ועפים מההדף לצדדים אתה לא תגיד שמנוע פיזיקאלי מתקדם זה סתם גימיק.עד היום כשנהרס בינין במשחק אסטרטגיה הוא פשוט נפל, גם אז זה היה מחרב של חייל וגם אם זה היה מפצצת אטום, אולי עכשיו יהיה נזק יותר מציאותי למיבנים.שיפור של הפיזיקה זה כמו שיפור של הגרפיקה, זה לא מה שיקבע אם המשחק טוב או לא אבל זה רק יוסיף לחוויה.(סליחה היתי חייב...)
פורסם 2005 בינואר 920 שנים סתם שאלה (ולא בגלל שהפוסט הזה קופץ לי כל שניה בהודעות), לא הגזמתם קצת ? קירובים לינארים, שימוש מנימליסטי במנוע פיסיקה, גימיק שיווקי....וכל זה על מה, איזה PRESS RELEASE ? תמתינו לעוד פרטים או איזה DEMO או משהו.. זה סתם נגרר לשטויות הדיון הזה..ולמי שבאמת מעניין אותו על ה HAVOK, יש רשימה של משחקים שההשתמשו בזה פה:http://www.havok.com/clients/titles.phpלתגובה מלמטה @!$@!$!@&$!$@% (גם הייתי חייב)..האתר שלהם בכל הנוגע לרשימה לא מעודכן בכל אופן, נוספו מספר כותרים חדשים, וחלק מהIDים שלהם כבר שוחררו.וסתם שאלה, במשך לא יודע כמה זמן בHWZ עדיין לא למדת לא להכניס נושאים דיון כאלה, או בכלל לרשימת העדכונים שלך?
פורסם 2005 בינואר 920 שנים האתר שלהם בכל הנוגע לרשימה לא מעודכן בכל אופן, נוספו מספר כותרים חדשים, וחלק מהIDים שלהם כבר שוחררו.וסתם שאלה, במשך לא יודע כמה זמן בHWZ עדיין לא למדת לא להכניס נושאים דיון כאלה, או בכלל לרשימת העדכונים שלך?אני מדבר על זה שלוחצים "הראה תגובות חדשות להודעת שלי", שזה מופיע שם כל הזמן.. הדרך היחידה שאני מכיר זה פשוט למחוק את כל התגובות שלי לדיון (המממ....).ומה לעשות שאין לי פז"מ כמוך פה...
פורסם 2005 בינואר 1020 שנים אני גם מחכה שהפגיעות ישפיעו על החיילים בצורה יותר מציאותית, יענו שיהיה דבר כזה שכרתו לחייל יד או רגל או משהו, ושרואים פצעים... הלוואי יוסיפו את זה כבר למשחקים! (לא בגלל "מגעילות" או משהו כזה, פשוט בשביל לשחזר קרב אמיתי של התקופה)
פורסם 2005 בינואר 1020 שנים אני גם מחכה שהפגיעות ישפיעו על החיילים בצורה יותר מציאותית, יענו שיהיה דבר כזה שכרתו לחייל יד או רגל או משהו, ושרואים פצעים... הלוואי יוסיפו את זה כבר למשחקים! (לא בגלל "מגעילות" או משהו כזה, פשוט בשביל לשחזר קרב אמיתי של התקופה)של התקופה ? אתה מכיר תקופה שלא היו פצעים כשנפגעו חיילים ? ואם כל הכבוד.. אני לא חושב שזה מוסיף למשחק כזה..
פורסם 2005 בינואר 1020 שנים אני גם מחכה שהפגיעות ישפיעו על החיילים בצורה יותר מציאותית, יענו שיהיה דבר כזה שכרתו לחייל יד או רגל או משהו, ושרואים פצעים... הלוואי יוסיפו את זה כבר למשחקים! (לא בגלל "מגעילות" או משהו כזה, פשוט בשביל לשחזר קרב אמיתי של התקופה)לא, זה יהפוך את המשחק למטומטם, במציאות אחרי כדור אחד החייל כבר לא הולך לתפקד במיוחד, כן אם זה קרב של חיים ומוות והוא קיבל פגיעה קלה ביד אז הוא יכול להמשיך לתפקד, אבל פגיעה בברך, בחזה בבטן משתקת בן אדם, כן זה טיפשי לראות טנק יורה חצי שעה על בן אדם, או לראות חייל עם life bar ריק מסתער על האוייב בכיף, אבל מה לעשות כל עוד לא תוכל ליצור פלוגות שלמות של חיילים(ולא ROME TW לא מתקרבת לזה אפילו), אף אחד לא ישחק במשחק שבו היחידה שהוא השקיע 10 דק' כדי לאגור משאבים בשבילה מתה בגלל פגיעה של כדור בברך.
פורסם 2005 בינואר 1120 שנים לא, זה יהפוך את המשחק למטומטם, במציאות אחרי כדור אחד החייל כבר לא הולך לתפקד במיוחד, כן אם זה קרב של חיים ומוות והוא קיבל פגיעה קלה ביד אז הוא יכול להמשיך לתפקד, אבל פגיעה בברך, בחזה בבטן משתקת בן אדם, כן זה טיפשי לראות טנק יורה חצי שעה על בן אדם, או לראות חייל עם life bar ריק מסתער על האוייב בכיף, אבל מה לעשות כל עוד לא תוכל ליצור פלוגות שלמות של חיילים(ולא ROME TW לא מתקרבת לזה אפילו), אף אחד לא ישחק במשחק שבו היחידה שהוא השקיע 10 דק' כדי לאגור משאבים בשבילה מתה בגלל פגיעה של כדור בברך. נכון מאוד, ולזה אני בדיוק מחכה: שהקרבות ממש יהיו כמו קרבות אמיתיים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.