היי לכולם
אני רוצה לשתף אתכם בחוויה השלילית שלי מKSP בעת מימוש אחריות.
בחודש פברואר האחרון, חברה של המשפחה בשם איריס ירדה לאילת וביקשתי ממנה לקנות עבורי אוזניות גיימינג אלחוטיות בשם steelseries arctis pro.
נתתי לה 1269₪ מזומן שזהו הסכום מלא של האוזניות.
בחודש שעבר זוהתה תקלה באוזניות. התקלה הייתה בקישוריות הBT והפיצ'ר של קבל התראות הטלפון הנייד לא עבדה יותר.
לאוזניות יש 24 חודשי אחריות מKSP ובעקבות התקלה ניגשתי לסניף הקרוב למקום עבודתי בכדי לממש את האחריות.
ה