עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

אם TMS חושבת שלהפיל את אשמת המארז עליי היא דרך משתלמת אז אין בעיה, באמת, יש חנויות אחרות שישמחו לקבל ממני כסף על המחשב.

כמובן "אני" מייצג 7 מחשבים בבית שלי (5 אנשים) שמשדרגים מחשבים כל הזמן, ומעולם לא תבענו אף חברה, חברים מכרים ועוד שתמיד שואלים אותי איפה לקנות.

כל הסיפור הזה עם המחשב כבר מזמן יצא מעניין הכסף ויותר הפך להיות מאבק לצדק, לא משנה מה יהיה הלאה, אנשים מ HWZONE שפנו אליי לפרטי ודיברו איתי בנייד ביקשו ממני בשבילם גם לא לוותר על התביעה, הם ביקשו לקחת את זה עד הסוף בשבילם ולא רק בשבילי.

בוא נגיד ככה אני אמשיך לטוס לחול פעמיים בשנה גם אם אמכור את המארז ביד2 ב 700, אבל אין לי שום כוונה למכור אותו שם אלא להשתמש בו כראיה בבית דין.

אני מעריך שאלו השיקולים שלהם... אני לא מתערב בשיטות והעסקים של מר קיריל. ככה הוא מנהל את החנות, אלו הבחירות שלו. אתה ממש לא צריך להסביר לי איפה זה שגוי, שום דבר לא יוצא לך מזה.

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

מה הקשר ל680 שמכרתי? דיברתי עם 20 אנשים אני לא זוכר אותך בכלל..

אתה ממשיך לענות פה ולדבר בגישה הזאת, נראה לאן תגיע.

במקומך, הייתי מגלה קצת בגרות ושותק עד לדיון בבית משפט. (ראה את זה כטיפ).

תראה איך אתה מדבר, אחלה חינוך קיבלת מההורים.

לא רשמתי שום דבר פוגע או תוקפני, ואני כבר הגעתי מספיק רחוק בחיים שלי אל תדאג לזה.

לא ידעתי שקוראים ליועץ שלי לבית דין מישה, טוב לדעת.

ותודה לך החלטתי להוריד את שתי השורות שרשמתי כדי לא לתת ל TMS לראות חלק מהדברים שאני מתכנן לעשות במשפט נגדם, על זה תודה.

פורסם
  • מחבר

אני מעריך שאלו השיקולים שלהם... אני לא מתערב בשיטות והעסקים של מר קיריל. ככה הוא מנהל את החנות, אלו הבחירות שלו. אתה ממש לא צריך להסביר לי איפה זה שגוי, שום דבר לא יוצא לך מזה.

ידידי, יש דברים בחיים שלא נמדדים בכסף.

שמחתי להסביר לך את זה לא מתוך שיכול כלכלי :)

פורסם

hardwell קודם כל אני לא עובד בTMS (שלא חלילה תחשוב שקיריל שלח אותי)

הפוסטים שלך פשוט מגעילים.

מישה נתן את דעתו ואתה תוקף אותו על איזה כרטיס שקנית או לא קנית.

אתה רוצה להתלונן ולתבוע חנות ? בבקשה , זכותך. אני רק מציע שתביט בדיון על התביעה נגד KSP ולראות איך התובע מתנסח ומתנהג.

אם הייתי TMS הייתי שוקל להגיש נגדך תביעה על לשון הרע :x .

בכל אופן יש לי דבר אחד שברצוני להגיד לכל המתלהמים פה בדיון - אין דבר כזה חנות מושלמות , בכל חנות תמיד יש אחוז לקוחות קטן שלא מרוצה אם זה באשמת החנות או באשמתם. זה שבגלל מקרה אחד חצי מהאנשים פה כותבים שהם לא יקנו יותר זו פשוט התנהגות תינוקית.

מחר יגיע מישהו שיתלונן על IQPC ויום אחרי זה אחד שיתלונן על RSM - אני מניח שכולכם באותו הרגע תחרימו את החנויות האלה לא ?

נ.ב

מקרה אישי שלי - הזמנתי כמה רכיבי חומרה לפני שנה+ מTMS ואחד מהרכיבים היה צורב. הצורב הגיע עקום בשניה שקיבלתי אותו.

התקשרתי באותו הרגע לחנות ואמרתי שקיבלתי צורב שבור, תוך 24 שעות שליח אסף את הצורב השבור ותוך 48 שעות קיבלתי צורב חדש.

אם תוך יום יומיים התקשרת אז אני מבין וחייבים להחליף לך את המארז, אבל אם עברו כמה ימים ולא פצית פה הבעיה היא אצלך

פורסם

ותודה לך החלטתי להוריד את שתי השורות שרשמתי כדי לא לתת ל TMS לראות חלק מהדברים שאני מתכנן לעשות במשפט נגדם, על זה תודה.

אני שמח שהפנמת.

שכחת את האפשרות השלישית (וההכי הגיונית בהתחשב בדרך ההתנסחות שאתה ציטטת): שהיה לו מקרה עם החנות, מקרה שעוד אנשים הזדהו איתו (מתוך נסיון עבר) והם ביקשו ממנו "לעשות צדק" נגד החנות. אם אנשים פנו אליו, אז איך הוא עשה את הקונספירציה? ביקש מאנשים לפנות אליו?

צורת הניסוח לא נראתה לי טהורה.

בכל אופן יש לי דבר אחד שברצוני להגיד לכל המתלהמים פה בדיון - אין דבר כזה חנות מושלמות , בכל חנות תמיד יש אחוז לקוחות קטן שלא מרוצה אם זה באשמת החנות או באשמתם. זה שבגלל מקרה אחד חצי מהאנשים פה כותבים שהם לא יקנו יותר זו פשוט התנהגות תינוקית.

מחר יגיע מישהו שיתלונן על IQPC ויום אחרי זה אחד שיתלונן על RSM - אני מניח שכולכם באותו הרגע תחרימו את החנויות האלה לא ?

:xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

hardwell קודם כל אני לא עובד בTMS (שלא חלילה תחשוב שקיריל שלח אותי)

הפוסטים שלך פשוט מגעילים.

מישה נתן את דעתו ואתה תוקף אותו על איזה כרטיס שקנית או לא קנית.

אתה רוצה להתלונן ולתבוע חנות ? בבקשה , זכותך. אני רק מציע שתביט בדיון על התביעה נגד KSP ולראות איך התובע מתנסח ומתנהג.

אם הייתי TMS הייתי שוקל להגיש נגדך תביעה על לשון הרע :x .

בכל אופן יש לי דבר אחד שברצוני להגיד לכל המתלהמים פה בדיון - אין דבר כזה חנות מושלמות , בכל חנות תמיד יש אחוז לקוחות קטן שלא מרוצה אם זה באשמת החנות או באשמתם. זה שבגלל מקרה אחד חצי מהאנשים פה כותבים שהם לא יקנו יותר זו פשוט התנהגות תינוקית.

מחר יגיע מישהו שיתלונן על IQPC ויום אחרי זה אחד שיתלונן על RSM - אני מניח שכולכם באותו הרגע תחרימו את החנויות האלה לא ?

נ.ב

מקרה אישי שלי - הזמנתי כמה רכיבי חומרה לפני שנה+ מTMS ואחד מהרכיבים היה צורב. הצורב הגיע עקום בשניה שקיבלתי אותו.

התקשרתי באותו הרגע לחנות ואמרתי שקיבלתי צורב שבור, תוך 24 שעות שליח אסף את הצורב השבור ותוך 48 שעות קיבלתי צורב חדש.

אם תוך יום יומיים התקשרת אז אני מבין וחייבים להחליף לך את המארז, אבל אם עברו כמה ימים ולא פצית פה הבעיה היא אצלך

שלושת הדיונים שנרשמו מתוך כעס כבר הוסברו לקיריל עוד מלכתחילה ונכתבו מתוך כעס ופאניקה, ו HWZONE החליטה לנעול אותם ולא למחוק, כך ש TMS משפטית לא יכלו ונכון לעכשיו גם לא יכולים לרצות ממני דבר בקשר לתביעה.

אל תתערב בקטע עם מישה כי אין לזה קשר ל TMS ,בכל הדיון הזה דאגתי שלא לרשום דבר אחד שיראה בפגיעה בשם של החנות, אלא לספר על הדברים שקרו לי בחנות.

יש סיכוי שאני אגיש נגדך תביעה על לשון הרע.

רק להראות לך שכל אחד יכול לדבר, השאלה אם יש קייס מאחורי זה, ובמקרה הנוכחי זה יכול להגיע לתביעה נגדית על ניסיון תביעה ללא בסיס.

אם קיריל רוצה להעשיר לי את הכיס הוא מוזמן.

פורסם

1. בוא תגיש, אני אקח עורך דין ב100K שקל ואטיל עליך הוצאות משפט. תהנה. (אתה פשוט הזוי :kopfpatsch: )

2. אם תגיש תביעה. לפי רמת התגובות שלך אני חושב שאתה בחור לא רציני שלא יעשה כלום

3. אם אתה חושב שקיריל יעשיר לך את הכיס לדעתי אתה חי בלה לה לנד

פורסם

כעקרון במקרה כזה ששני הצדדים לא יכולים להביא ראיות חותכות לצדקתם נותנים למקרה לדבר בעד עצמו. נמצא מולנו מארז שבנוי מפלדה שלא מתעקם בקלות, גם מנפילה על הרצפה. יש שלושה טכנאים שניסו לתקן ולא טענו שמדובר בשבר ועוד הוסיפו שריטות למוצר שהעיצוב הוא חלק גדול ממנו. מהנתונים האלו נראה שיד פותח הת'רד על העליונה.

לאחר שזאת נאמר - אם התנהגת ודיברת בחנות כמו שאתה מגיב כאן לגולשים בפורום שרק מביעים את דעתם אני מבין את בעל החנות שהחליט שלא ללכת לפנים משורת הדין (לפחות מנקודת מבטו). זה עדיין לא פוטר אותו מחובתו החוקית למכור מוצר תקין.

עריכה:

אתה נורמלי?

פורסם

:funnypost:

hardwell: מספיק עם שכרון הכוח הזה. לך לתביעה, אם זכית- קבל את ברכותי הכנות. אם לא- אתה תתחרט הרבה על חלק מהתגובות שלך פה.

עד אז, לא הייתי מתנגח כך.

פורסם

^^ מחזק.

אם שופט יחליט שאתה צודק , כנראה שהצלחת להוכיח שהחנות לא הייתה בסדר.

פורסם

אל תתערב בקטע עם מישה כי אין לזה קשר ל TMS ,בכל הדיון הזה דאגתי שלא לרשום דבר אחד שיראה בפגיעה בשם של החנות, אלא לספר על הדברים שקרו לי בחנות.

יש מצב שהוא גם עובד בTMS ?

פורסם

לא יודע בנוגע לעובדות לאשורן, אבל עלי כל ההתייחסות וצורת הניסוח של פותח השרשור משאירה רושם לא טוב.

אבל אולי בכלל גם אני עובד ב-TMS. ::)

פורסם

אני מבין שיש פה היסטוריה של דיונים קודמים עם צורת התבטאות לא הולמת מצידו של ה-OP. לא קראתי אותם. אבל בדיון הזה אין שום דבר שמתקרב בכלל להוצאת דיבה נגד TMS, אז אני מציע לרדת מהשטות הזו.

מה שכן, אני באמת מציע ל-OP לנקוט ביתר ענווה. היהירות שלך קצת צורמת והיא תצרום גם לשופט. זה יוצר אנטיגוניזם.

- אם מישהו לא מסכים איתך, אל תאשים אותו שהוא עובד ב-TMS. תגיב לעניין או שתתעלם.

- זה לא רלוונטי שיש לך הרבה כסף, שהיית יכול למכור ביד שנייה, ושאתה נוסע לחו"ל פעמיים בשנה.

- זה לא רלוונטי שאתה יכול לנקום ב-TMS באמצעות 17 החברים שלך שקונים כל יומיים מחשב חדש.

- לא הבנתי את ההתבטאות שלך על תביעת דיבה. אם זה היה ניסיון להראות ש"כל אחד יכול לאיים", הניסוח שלך חטא למטרה ורק עצבן.

אם תנהג באופן בוגר ואחראי, לא תתלהם, תיצמד לעובדות ותביא הוכחות לצדקתך, זה ישפר את סיכוייך לשכנע את השופט. אם תנהג כמו ילד, אתה רק תעצבן את מי ששומע אותך כך שגם אם אתה צודק, אתה תפסיד.

פוליגרף, אגב, אינו קביל בבית המשפט כראיה. מצד שני, לנכונות לעבור בדיקת פוליגרף יש משקל מסוים כאשר השופט בוחן את מהימנות הדובר.

פורסם

קראתי את הדיונים הקודמים וגם את הדיון הזה.

אני מאוד סולד מדרך ההתבטאות שלך, פאניקה או לא.

במקרה הנ"ל אין לי יכולת לשפוט מי צודק ומי לא, ולכן לא אעשה זאת.

מה שכן, אם הייתי במקום קיריל, לא יודע אם הייתי רוצה להחליף לך את המארז, גם אם זו חובתי החוקית. נטו כי כולנו בני אדם ואתה מציג את עצמך כמו אדם מאוד לא נעים - ולכן, לאחר שיחה עם אדם שכזה, בהחלט יכול לקרות. זה אולי לא נכון, אבל יכול לקרות.

אם זה היה דיון ענייני יותר, לא הייתי מגיב אפילו, אבל אני מרגיש צורך לומר כמה מילים על ההתנסות שלי עם TMS.

זהו הסיפור בקצרה: הזמנתי ספק 750 מסוג אחד. קיבלתי ספק 750 מסוג אחר. יום וחצי לאחר שהודעתי על הטעות, הופיע אצלי שליח עם ספק 850, שדרוג מתנה מהחברה. אז אמנם שכחו כמה כבלים, אבל כל החוסרים (עד לרמת המדבקה) נשלחו אלי בהקדם, עד הבית.

האם זו הייתה חווית קנייה אופטימלית? לא, אבל יכול לקרות לכל אחד, מה גם שזה היה בתקופת הBlack Friday.

האם חווית השירות הייתה אופטימלית? מעל ומעבר.

האם בסופו של דבר אני מרוצה ואקנה מהם בעתיד? בהחלט כן.

מילה נוספת אוסיף על קיריל. הוא אולי לא האדם החם והמחויך ביותר בעולם (לפחות לא מהתכתבות), אבל מבחינתי, הוא נתן תכלס עבודה, בלי התפנפנות. וזה מה שמעניין אותי בסופו של יום.

איחלתי לחייל בהצלחה.

פורסם

כואב לי בעניין מלקרוא את מה שאתה כותב, פותח הדיון, אתה צריך ללמוד להתנסח ולהבין מתי אומרים מה...

אתה נשמע כמו ילד קטן ושלא כל המידע מגיע אליך (דרך אבא שלך), אז אני לא מצפה להרבה, אבל להפעיל שיקול דעת אפשר גם בגיל 12. זה כמו לקנות משהו, למשל רמקולים, לגלות שהם נפגעו פיזית לא על ידיך ובלי לנסות להגיע לסוף הסיפור (או בכלל להתחיל אותו) להחליט שהחנות גרוע וכך גם השירות ולפגוע בשמה וכך בפרנסה של העובדים בה. לפעמים עדיף לשתוק אם לא יודעים להתנסח, לא משנה מה המצב.

אני כאדם לא רוצה לענות לאדם כמוך, אז לספק שרות... תגיד תודה שבכלל ניסו לעזור לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים