עבור לתוכן

סיפור ה5850 שלי

Featured Replies

פורסם

יש אנשים שיעדיפו את המקש של ה- Enter ארוך על שורה אחת ויש שיעדיפו אותו גבוה שמתפרס על שתי שורות. יש שיעדיפו את מקבץ הכפתורים של ה Delete וכל אלה בתצורה של 3 לרוחב, ויש כאלה שיעדיפו את התצורה לאורך, עם מקש Del גדול / קטן. יש שיעדיפו מקלדת עם מקשים ניתנים לכיוונון כאלה ואחרים - בקיצור הכל תלוי בהעדפה אישית.

בכל זאת אני לא פוסל ויש משהו בדבריך, אבל עדיין, אני מעדיף מקלדת ללא כפתורים שמבחינתי מיותרים. הנקודה שלי היא שהמוכר, במקום לעזור לי למצוא מוצר שיתאים ל"שגעונות" שלי הציע לי פתרונות דביליים, לא ריאליים ואפילו מעליבים. לזה אני קורא שירות גרוע.

מסכים איתך ב-100%.

  • תגובות 53
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

נהיה דיון מפורסם)) פנדה עיבדו כמה לקוחות פוטנציאלים)) אישית ממליץ על R.S.M ו IQPC!! עם RSM הייה לי סיפור מעניין כאשר הבטיחו לי כרטיס מסך ביום חמישי וראו שמתפקשש להם משלוח אז מנכ''ל הביא לי אותו ב11 בלילה מעפולה עד הבית! וIQPC פשוט מקצועיים ומאוד מאוד אמינים עם מוניטין אחת הטובים בארץ.בזזמן איסוף מחשב שלי מהם עליתי לטכנאי שיראה ת'מערכת שלי ואהבתי לראות נקיון, סדר ואהבה ויחס של טכנאי לכל מערכת ו מערכת שהוא מרכיב!! כנראה בגלל זה לא נאלצתי לשתמש בשרותי מעבדה שלהם מאז הקנייה(לאומת כל מני KSP ן IVORY) שאני כל פעם רואה מול החנויות שלהם מלא אנשים שחוזרים עם ה"מערכות הזולות והמשתלמות בארץ":))))) ולך בהצלחה! לך לבית משפט ותוציא מהם כסף ל 5970))) מגיע לך))

פורסם

חבל שהיום צריך לבדוק כל חנות שרוצים לקנות ממנה ב-7 עיניים.

נהיה ממש מטריד לקנות מחשב.

כשאני קונה מחשב (או כל מוצר אחר שעולה יותר ממסטיק בזוקה) אני רוצה שיהיה לו "אמא ואבא" שאוכל לפנות אליהם בשעת הצורך.

ואם אין, זה הופך את כל הקנייה לבעייתית ומטרידה.

לא אקנה מפנדה.

הקטע של קניית מחשבים בארץ הפך למעצבן ביותר וצריך לשים לב 100 עיניים על מי איפה כמה ולמה מביאים לך את המחשב ככה או ככה, אפילו אנשים משחקים עם אחריות על חלקים ואז בעקיפין אתה מוצא שהאחריות היא דרכם ולא דרך היבואן / יצרן, או להיפך.

הסיבה לזה היא שמחשבים היום נמכרים כמו לחמניות חמות וכל פלוץ פותח מעבדת מחשבים, אז כמובן כל אחד רוצה להרוויח יותר ולתת פחות והתחרות נהיית קשה יותר, כתוצאה מכך יש לך הרבה זבל שנמכר לך כמחשבים...

פורסם

כדאי שתפרסם תגובה ב zap או kama כי הרבה מאוד אנשים בוחרים את החנות שלהם עפ"י ההמלצות שם.

פורסם

מסכים לגבי IQPC אני קונה משם כבר 5 שנים (ורק משם) שירות ואיכות מעולים

פורסם

כדאי שתפרסם תגובה ב zap או kama כי הרבה מאוד אנשים בוחרים את החנות שלהם עפ"י ההמלצות שם.

אם תצרף את מספר הקניה תוכל לקבל את תגובת החנות בזאפ.

פורסם

חברים, לדעתי קצת סטינו מהנושא. פותח הדיון ביקש לקבל עיצה מה לעשות הלאה כדי לקבל את מה שמגיע לו.

לדעתי, שב להם על הראש. תבקש לדבר עם המנהל ועם המנהל של המנהל עד שתגיע לבעלים של החברה ותתן להם בראש באסרטיביות ובנחישות - כי מגיע לך! מניסיון, רק כך משיגים דברים אצלנו בארץ. תוכל להשתמש בפוסטים שאנשים שמו כאן בתחילת הדיון כנקודות עיקריות לטענותיך. אל תוותר להם!

אם זה לא עוזר, תוכל לפנות למועצה לצרכנות: http://www.consumers.org.il/category/ComplaintForm ולבקש את עזרתם. שוב, מניסיון (לצערי), הם מאוד אדיבים ומאוד ששים לעזרת הלקוחות הפגועים. הם אפילו מתייעצים עם עורכי הדין שלהם ושולחים לחנות מכתבים בשמך (כמובן בהסכמתך ובאישורך).

שיהיה לך המון בהצלחה ותעדכן אותנו בהתפתחויות בהמשך. נשמח לדעת מה נסגר עם הסיפור ולייעץ להמשך.

:xyxthumbs:

פורסם

היתרון הגדול של פנדה הוא השקיפות .

פשוט שלח מייל ליאיר סאטובי ותדבר איתו.

זה מופיע בכניסה לאתר.

פורסם

היתרון הגדול של פנדה הוא השקיפות .

פשוט שלח מייל ליאיר סאטובי ותדבר איתו.

זה מופיע בכניסה לאתר.

אם בשקיפות עסקינן, איך זה שפנדה לא הגיבו פה?

ברור לי שזה לא פרופר שקיפות, אבל בכל זאת זה מפתיע.

כבר קרו מקרים עם חברות אחרות שנציג החברה הגיב בדיון עצמו ונתן מספר תשובות.

פה זה ממש מתבקש. בעיקר בגלל הדיון הארוך והשם הרע שיוצא לחנות.

פורסם

אכן אין בעיה להגיע למנהל שירות הלקוחות שלהם או אפילו לבעלים. הבעיה היא בזה שכשאתה כותב להם מייל, הם אומרים שאתה שקרן ושולחים אותך לכל הרוחות.

פורסם

תשלח אימייל ליאיר המנכ:ל או לאורלי הסמנכ"לית (הכתובות באתר פנדה)

אורלי מאוד נחמדה ואוהבת לעזור.

פורסם

חבל שלא הוספת את השם של החנות בכותרת.

הייתי שמח לראות תמונות של הכרטיס - לראות איך פנדה שלחו אותו ליבואן עם טרנזיסטור חסר.

כי לא משנה מי צודק - הכרטיס הגיע ליבואן עם טרנזיסטור חסר.

פורסם

האמת שהסיפור הזה נראה לי הזוי, א) פנדה לא מביאים רכיבים חלופיים אלא ובמקרה והשרות של היבואן מחייב וזה ניתן עד כמה שידוע לי למסכים ומחשבים ניידים בלבד. ב) כל הסיפור של הטרנזיסטור החסר והפתאום תקלה שלך נשמע יותר כמו שאתה התעסקת עם הכרטיס או אם המחשב פגעת בכרטיס כמו ישראלי מצוי ניסית לעשות מצליח.

שמעתי כבר זוועות על פנדה אבל לפחות בכל הנוגע לסניף שלהם בקיסריה עדיין לא נתקלתי בשרות לקוי ביותר מ10 שנים של רכישה כולל החלפות מיבואנים מתים(לוח של אביט) וכולל החלפות של ציוד במסגרת עדיפה על השרות הרשמי(מסכים של DELL).

בכל מקרה מנסיון רוב התלונות בישראל הן חסרות כל פשר, אנשים מתלוננים היום בעיקר כיוון שהם חושבים שזה יעמיד אותם באיזה שהיא עמדת מיקוח מול החנות, כן היו מקרים שהתלונות היו מוצדקות אבל ברוב המוחץ של המקרים ובעיקר כאן בפורום התלונות בד"כ היו תלושות מהמציאות ומורכבות מחצאי אמיתות ושקרים מלאים.

נורא כל להזדהות עם אחד שדפקו אותו, אבל ברוב המקרים אנשים באים לחנויות עם ציוד שעבר התעללות של ממש ומשחקים אותה ראש קטן ואחרי זה מתלהמים למה הם לא מקבלים את השרות שמגיע להם.

משיחה עם כמה יבואנים בארץ ישראל היא שיאנית ה-RMA של EMEA בהרבה תחומים ומשום מה נראה לי זה לא בגלל האקלים.

פורסם

דבר עם פנדה ותבקש מהם לדעת מה היבואן רשם, ועותק מזה.

אין להם שום אינטרס לא להחליף לך.

יצא לי לקנות גם מהם, וגם לקבל שירות בלי בעיות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים