תוכן vlad vovchuk - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

vlad vovchuk

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    45
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי vlad vovchuk

  1. ההתקנה הסתיימה , לשמחתי הגיע טכנאי מקצועי ומאוד שירותי . הבחור עבר פעמיים על כל השקעים בדירה עד שמצא שקע של בזק שהיה ממוקם קרוב לשקע RJ45 בסלון . הסיב האופטי חובר לשקע RJ45 . כל ההתקנה ארכה כרבע שעה . אני ממש מרוצה מיעילות ההתקנה .
  2. מעולה .אני לא מתעקש להשתמש במה שיש לי , המטרה היא לקבל חיבור יותר טוב ממה שיש לנו כיום . עכשיו רק נותר להסביר לטכנאי שיבוא מחר שיש חיבור קווי קיים ולוודא שהחיבור של סלקום לא יהרוס משהו בדרך . מקווה לפגוש טכנאי לא מקובע שיחבר את כל החדרים בבית לאינטרנט וישה כל מה שצריך כדי שנייצא מרוצים מן המעברר .
  3. תודה רבה על ההסבר . אנסה לשכנע את הטכנאי להתקין את הנקודה בחדר המרוחק ביותר בבית , לא בטוחח שאצליח . מצד שני, להעביר את הראוטר למקום אחר בבית נראה לי יותר מסובך. מבחינת יציבות וטיב החיבור העתידי, האם המתאם סיב של סלקום + הראוטר שלי עדיפים על הראוטר של סלקום ?
  4. לאחר בדיקה נוספת- קבלתי הצעה של 135 ש"ח בפרטנר למהירות עד 500 מגה ו-119 ש"ח בסלקום למהירות 1000 מגה . הזמנתי מנוי בסלקום . המחיר כולל התקנה וראוטר של סלקום . כיום יש לי חיבור קווי ב4 חדרים בבית (מצורף איור להמחשה) בחדר 1- מחשב,ראוטר פרטי,הוט-בוקס ומפצל שקעי RJ45 בסלון ושאר החדרים מותקנים שקעי RJ45. התעלות בצבע כחול . מה שהכי לא מובן לי זה כיצד לאפשר חיבור קווי לאחר המעבר מהוט לסלקום ? הרי המתקין יתקין נקודה בודדת ויילך . האם עליי לבקש שהנקודה הזו תהיה בחדר 1 ומה בדיוק אני צריך לעשות לאחר שההתקנה תסתיים , זאת אומרת , האם להזמין איש מקצוע שיעביר כבילה חדשה או שניתן עדיין להשתמש בכבילה הקיימת ?
  5. שלום לחברי הפורום, אני מתגורר בבניין ישןן בו אין תשתית של פרטנר או של סלקום, לחילופין ,ישנה תשתית של בזק . מבחינת איכות ההתקנה , מקצועיות של מתקין מן המניין או הבלאגן שנשאר בסיום ההתקנה , איזו חברה עדיפה ? לעבור לסיבים של בזק אני לא מעוניין כי ההתקנה מאוד יקרה . אני חושש ממצב בו אם וכאשר תהיה תקלה - פרטנר\סלקום לא יטפלו ויטילו את האשמה על בזק ומצידם בזק יטילו את האשמה על פרטר\סלקום ויהיה מצב של "בין הכיסאות" .ממה שראיתי ,המחירים של פרטנר מעט גבוהים יותר מאשר אלה של סלקום, אם אבחר בסופו של דבר בפרטנר , אני רוצה להבין על מה אני משלם את האקסטרה? אני תמיד בעד לשלם קצת יותר אם ההפרש שווה את זה. כמו כן, יש לי נתב פרטי שתומך מחיבור 1 ג'יגה (נתב של TP-Link, מדגם C6U -Archer 6 AC 1200) - האם אוכל להשתמש בנתב שלי לחיבור סיבים או שיש צורך לקחת את הציוד הנלווה שמציעות חברות האינטרנט ? תודה
×
  • צור חדש...