תוכן hgecmn - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

hgecmn

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    16
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי hgecmn

  1. החומר עולה לדורפבוקס לגופו של ענין, לא הבנתי להחליף את ההארדיסק? או להשאיר מה שכתבתם? אני סומך עליכם, ומה שתאמרו שנכון לעשות אעשה, אם זה נצרך ומוצדק נשדרג, אם לא צריך אז לא
  2. הראיתי את המפרט שהרכבתם כאן, לטכנאי אולפן כדי שיראה אם יש רכיב שנצרך לאולפן, ואמר שצריך להוסיף כרטיס firewire ואמר שהמפרט נהדר, אבל יכול להיות שהיה מחליף את האארדיסק של hitachi ל western digital או אפילו יותר טוב לblack series מה דעתכם?
  3. אני לא מבין כלום!!!! במחשבים ואני לא מבין אפילו מה ששאלתם אותי ולכן אחרי שנתתם לי את המפרט של tms שלחתי אותו למישהו שמבין באולפן וכתב לי שזה מתאים לצרכי האולפן אמנם הלוח אם קצת פחות טוב במעט אבל לא משהו שישפיע על אמינות או מהירות העבודה, הקירור מספיק בהחלט לצרכים של האולפן והכוננים בסדרת pro של סמסונג מהירים משמעותית מההצעה שלו וזה כן מורגש בעבודת האולפן עכ"ד שורה תחתונה, התבלבלתי לחלוטין האם a10 וyovka חלוקים האם עדיף tms או ksp?
  4. אני אכן צריך אני מאוד מקווה שיתגבש כאן מפרט אידיאלי
  5. האם באולפן הקלטות, שעובד רק עם תוכנות מוזיקה, ולא עם תוכנות גרפיות צריך את זה?
  6. אכן באמת אני לא יודע מה אני צריך, והעלתי מה שהציעו לי אם אני מבין נכון, אז אני יכול לקבל תמורה מיטבית יותר למחיר שהציעו לי?
  7. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6500. כן 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? אולפן הקלטות 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? כן, מה שכדאי 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אני ירושלמי 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? כעת 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? כן צריך יציאת FireWire 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) כרטיס קול, מיקסר, רמקולים 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אציין כי אני לא יודע מה אני צריך, אני מבין במוזיקה, לא במחשבים תודה רבה
×
  • צור חדש...