עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gil Kovalchuk

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    20
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    25יום 1ש' 25דק' 34שנ'

דירוג

1 ניטרלי

אודות Gil Kovalchuk

  • דרגה
    Zone Wannabe

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. היי חברים, אנסה לפרט אבל בקצרה כמה שאוכל המחשב יושב בחדר שינה, יחסית רחוק מהראוטר של בזק שמחובר כמובן קווי לקו טלפון. קרוב אליו מקבל אחלה WIFI בסלון וכו. למחשב בחדר שינה מחובר דונגל TPLINK דגם TLWN822N ומקבל ויפיי מאוד תנודתי, פעם קו פעם 1-2-3 קווים. שהוא גם יחסית דור ישר ותומך רק ב2.4 שמתי אקסטנדר שלEDIMAX(גם תומך רק 2.4) לא ממש רחוק מהדוגנל אבל כן מקרה לראוטר לראוטר, עדיין רחוק יחסית מה הפתרון הנכון פה? יש לי ראוטר TPLINK דיי חזק לא מחובר, השאלה האם יש אפשרות להגדיר אותו במקום הדונגל במחשב ואז שיקלוט יוותר טוב וגם ב5GHZ? או לקנות דונגל חזק יותר שתומך ב5GHZ ואולי גם אקסטנדר חזק יותר שתומך 5 וזהו? אבל פה יש לי הוצאה של כמה מאות שקלים אשמח לפתרון תודה רבה
  2. עשיתי ריסט לראוטר וזה חזר, עכשיו עשיתי דיסאייבל לויירלס בפאנל של ההוט בוקס, אני מתחבר בוייפיי לשמות משתמש שהגדרתי בTPLINK אבל הנתב של הוט לא על בריג' מוד ואני עדיין מקבל ויי פיי. אני מחובר כרגע לTPLINK בלי שההוטבוקס יהיה מוגדר כבריג'?
  3. וידאתי את מה שאמרת, החלפתי את החיבור ושיניתי לבריג' עכשיו אין לי אינטרנט ואני לא יכול להכנס גם לפאנל שלהוטבוקס באיי פי שכתבת ובאלה שהיו לי לפני אני מהנייד כרגע זה מה שקרה לי כבר העברתי לבריג' והאינרנט התנתק לגמרי.. אנחנו מפספסים משהו
  4. יש מצב להסבר יותר מפורט? פעם אחרונה שהגדרתי אותו כבריג' זה הפסיק ליאת האינטרנט לגמרי, אני דיי חלש בכל מה שקשר לאינטרנט ולחיבורים
  5. אהלן חברים, אשמח לעזרתכם יש לי הוט בוקס, הכל היה סבבה חוץ מהוייפיי, ההוט בוקס מחובר בכבל לנייח הוייפיי של ההוט בוקס היה מביך וקניתי TPLINK ARCHER C2 כבר לפני שנה + יש לי בין 3-6 ניתוקים כל יום בזמנים רנדומליים, לפעמים זה מרגיש שכשיש חיבור חדש בWIFI יש ניתוק הWIFI חצי כוח בכללי' אבל רוב הבעיה היא הניתוקים, הכל מתנתק, גם הנייח וכמובן גם הWIFI הוט טוענים שזה בגלל שחיברתי נתב חיצוני לציוד שלהם יכול לשלוח לכם ציטוטים של שיחות איתם, אחד לדוגמא: " גיל, הציוד שלנו מוגדר כנתב אלחוטי, כל עוד יש ציוד פרטי "נתב קצה" שמחובר לHOTBOX זה גורם להתנגשות וניתוקים בגלישה, אנו לא טוענים שהתקלה בציוד שלך, זה לא בשליטה שלנו בכל מוצר חשמלי ייתכנו תקלות, על מנת לאתר את מקור התקלה, אחריותנו כחברת התשתית לבדוק את הציוד שלנו בלבד תנסה לנתק את הציוד הקצה שלך ולעקוב אחרי האינטרנט יום שלם" הTPLINK לא מוגדר כ BRIDGE , האם הוא צריך? אם כן אז איך אני מגדיר עוד משהו שאני צריך לבדוק בהגדרות שלו או של ההוט בוקס תודה רבה מעריך את העזרה
  6. לא ככ הבנתי איפה פה העצה\עזרה אבל סבבה. את מה שאמרת אני יודע וכתבתי. שירות לקוחות משתינים עלי בקשת
  7. אהלן, מכשיר נקנה לפני שנה וקצת מksp יבואן רשמי. לפני מספר חודשים הgps התחיל לעשות צרות עד כדיי שלא היה אפשר לנווט כלל. התקשרתי ואמרו לי לשים בתיקון, שמתי בתיקון לאחר שבועיים חזר אלי, אמרו שהחליפו את הפאנל האחורי שכולל את שבב הgps עצמו, עבד שבוע וחוזר חלילה. התקשרתי שוב כבר פחות רגוע ואמרתי להם שזה חזר, כמו תוכי שוב "תביא אלינו נתקן" שמתי שוב בתיקון חזר אחרי שבועיים ונחשו מה? עבד שבוע ובום אין gps. התקשרתי שוב אותה מנטרה בצורה דוחה ומתנשאת(שוב) תביא נתקן. אמרתי להם תקשיבו חברים, התקנתי מחדש פעמיים כבר הייתי חודש במצטבר בלי מכשיר ובפעם האחרונה החליפו "פאנל ראשי" ו"פאנל משני" משהו בסגנון היה כתוב בטופס. שזה בערך הכל לא?? אבל הם בשלהם, אין מה לעשות, תביא נתקן, אפילו עם מנהל לא נתנו לי לדבר.. תשאיר הודעה נחזור אחרי 3 ימי עסקים עם מנהל.. מה קורה עםזה? מה יכול להיות? האם בעיה ידועה? אני מרחק יריקה מלקנות מכשיר חדש אבל מזה לא בא לי כי הוא בן שנה וקצת! מצד שני אני חייב gps במקצוע שלי ובלי זה המכשיר שווה לתחת. אשמח לעזרה\עצות או כל דבר
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close