תוכן eyalsim - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eyalsim

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    12
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי eyalsim

  1. תודה רבה. במידה ואוכל למתוח את התקציב קצת, ממליץ לשדרג את המעבד לi7 או דווקא לשדרג את הכרטיס מסך? (הכל בהנחה שזה משמעותי וניכר בעבודה)
  2. הי, אני צריך להתחדש במחשב גרפיקה ועריכה טוב ויעיל שיכול להריץ עד 4K (רוב הזמן העבודה היא עם קבצי HD והייצוא לHD) תוכנות בשימוש - משפחת אדובי, דה וינצ'י רזולב. השימוש לא מאסיבי, אני לא עורך יום יום - אבל כן מקצועי. המטרה היא להתפתח בתחום - אבל נכון לעכשיו אני לא רוצה להשקיע בתחנת עבודה של סטודיו כבד. כך שהשאיפה היא למפרט איכותי אבל דגש על תקציבי - שנותן שקט לכמה שנים. האם i5 דור 13 מספיק טוב לי (ואיזה סוג)? או שעדיף להוסיף קצת וללכת על i7 (האם יורגש ההבדל בצורה משמעותית?) כרטיס מסך טוב כמובן - אבל לא מפלצות (אין שום שימוש של גיימינג ולא תלת באפטר - בעיקר מושן גרפיקס) - האם 3060TI מספיק? 3060? או שעדיף 3070 זיכרון ראם 32 - ואשדרג לפי צורך בהמשך SSD 1 טרה + 2T רגיל מארז סולידי בלי קשקושים ואורות - חשוב שיהיו מספיק יציאות ובמיקום נוח (עדיף למעלה). wi fi לא נדרש. תודה רבה
  3. האם הכוונה במעבד גרפי מובנה ל-13600K? אם כן, אין בעיה עם עוד 100 ש"ח. מעדיף דור 13 אם זה הפער האם הכרטיס עם המעבד המובנה יאפשר עריכה פה ושם? בהמשך אוסיף כרטיס מסך כמובן, רק עכשיו צפוף בתקציב
  4. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? עד 4000-5000 ש"ח 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משרדיות, מעט תוכנות גרפיות (אילוסטרייטור ופוטושופ), פרמייר (1080P ומעט 4K), מושן גרפיקס (אפטר). רמת שימוש מעטה, כתחביב ולא כמקצוע. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא חייב HDD (ובכל מקרה לא יותר מ-2T) 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? פשוט וטוב. בלי אורות. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
  5. מחפש לשדרג מחשב ישן שבו אני עורך מדי פעם (בפרמייר פרו ואפטר קל) ובעיקר חומרים באיכות HD (בטח לא מעל ל-4K). לא תלת, ולא פרוייקטים מורכבים של צבע ואפקטים כבדים. בזמן האחרון הוא מקרטע לי קצת בעריכה ואני רוצה לשדרג ביצועים - אבל בתקציב נמוך ככל האפשר, כי רוב העבודה עליו היא משרדית. ראיתי שאמאזון חתכו את המחיר של RYZEN 5700g ל-180 דולר - ורק בגלל זה אני חושב על המעבד הזה. בסקירות מקצועיות ראיתי שהוא סוחב עבודת עריכה בצורה טובה אפילו ב-4K בלי צורך בכרטיס מסך נפרד - שזה גם חיסכון. (המטרה היא שדרוג ביצועים בתקציב נמוך ככל האפשר) התפיסה שלי היא שמכיוון שהמחשב לא מיועד לעבודה אינטנסיבית - השדרוג יהיה משמעותי בכל מקרה רק בזכות המעבד (8 ליבות במקום 4 כיום..), אז אפשר לנסות, ומקסימום להוסיף כרטיס מסך במידת הצורך. אני לא מתפשר על RAM (כנראה 32), SSD, ולוח אם איכותי. ככה שהסביבה תהיה איכותית. אשמח לשמוע דעה מקצועית לגבי המעבד. ואם אפשר - להשלים מפרט - בעיקר לוח אם מתאים. הקנייה כולה תהיה באמאזון וכדומה בתקופת הבלאק פריידי והרכבה עצמית.
×
  • צור חדש...