msh - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

msh

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    14
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות msh

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של msh

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אהלן! לא מזמן נפטרו הרמקולים הפשוטים ששימשו אותי שנים (microlab m100), ואני בחיפושים אחרי רמקולים חדשים למחשב שלא ירוששו אותי ועדיין יהיו סולידיים יותר. הבנתי שמערכות 2.1 בטווח היותר נמוך פחות מומלצות ועדיף כבר לקנות 2.0 במחירים האלה והם יעשו את העבודה יותר טוב. אם בכז יש מערכות 2.1 טובות בטווח הזה, תפאדל. אין לי צורך בבלוטות', ושלא יתחבר דרך USB. השימוש הוא דיי סטנדרטי, גיימינג, סרטים, מוזיקה, ושאר שטויות. אפשר לסטות קצת מהתקציב במידה ויש שוני משמעותי. כרגע אחרי שנברתי קצת באינטרנט אני חושבת על הedifier r1280t, אבל אשמח לעוד הצעות. תודה מראש!
  2. אהלן! לא מזמן נפטרו הרמקולים הפשוטים ששימשו אותי שנים (microlab m100), ואני בחיפושים אחרי רמקולים חדשים למחשב שלא ירוששו אותי ועדיין יהיו סולידיים יותר. הבנתי שמערכות 2.1 בטווח היותר נמוך פחות מומלצות ועדיף כבר לקנות 2.0 במחירים האלה והם יעשו את העבודה יותר טוב. אם בכז יש מערכות 2.1 טובות בטווח הזה, תפאדל. אין לי צורך בבלוטות', ושלא יתחבר דרך usb. השימוש הוא דיי סטנדרטי, גיימינג, סרטים, מוזיקה, ושאר שטויות. אפשר לסטות קצת מהתקציב במידה ויש שוני משמעותי. כרגע אחרי שנברתי קצת באינטרנט אני חושבת על הedifier r1280t, אבל אשמח לעוד הצעות. תודה מראש!
  3. כעקרון התקציב המדובר עד 7K . כן הייתי שמח לרכוש באילת כי אז זה אומר שאני חוסך כ1000 ש"ח, ומכאן הטווח חריגה. לא חובה אילת. ובמידה וכן לדעתך נייח יהיה יותר נכון לצרכים שלי, הציוד ההקפי היחידי שאצטרך הוא עכבר, מקלדת ומסך בסיסיים. כן הייתי שמח לשמוע לדעתך אם ללכת על נייח או נייד יהיה יותר נכון, מאחר ובסופו של דבר כן ארצה לקחת איתי נייד כלשהו בשביל שימוש בלייב. השאלה העיקרית פה היא אם עדיף להשקיע בנייח יותר חזק בתקציב הזה לצורך עבודה שוטפת, ובהמשך לרכוש נייד בסיסי שרק ישרת אותי לשימוש בלייב, או שכבר להשקיע בנייד שיסגור לי את שתי הפינות. מקווה שהייתי יותר ברור. תודה מראש!
  4. נערך כי החלטתי שנייד הוא הבחירה הנכונה יוצר. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6000 ש"ח במידה והשדרוג משמעותי מתאפשרת חריגה עד 1500 ש"ח 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? בעיקר לצורך עריכה והפקת מוזיקה וסאונד, מיקיסינג, ושימוש להופעות בלייב. עיקר השימוש הוא בableton, וCUBASE 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) אין. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב מאוד 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? יש צורך לכלול במפרט ווינדוס 10 ואופיס. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אין העדפה לחנות ספציפית, אבל איזור נתניה והסביבה (רכישה בשבוע הקרוב) או אילת (רכישה בעוד שבועיים-שלוש) 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בשבוע-שבועיים הקרובים 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לפחות שני USB 3 וTHUNDERBOLT 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) כרטיס קול (כרגע לא יודע בדיוק איזה, יחובר או בUSB, או בTHUNDERBOLT), מקלדת שליטה MIDI, שמתחברת גם בUSB 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אשמח לכל ייעוץ בכללי בכל העניין הזה. בסופו של דבר כן אנגן בלייב, והבנתי שפה יש פחות משמעות למעבד. מעדיף ווינדוס, אבל אם באמת יש הבדל מדמעותי בין פיסי למק אשמח להצעות
×
  • צור חדש...