Medox - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Medox

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    34
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות Medox

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Medox

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. נראה לי שה-1070ti שלי עדיין יכול לסחוב יפה לפחות בשנה-שנתיים הקרובות - המפרט המומלץ למשחקים האחרונים ששיחקתי בקושי הגיע אליו. אם אקנה i7 זה לגמרי יהיה בראיה של לתת לי שקט לעוד הרבה שנים קדימה, ובעוד כשנתיים אשדרג כרטיס מסך.
  2. היי, תודה רבה על התשובה המפורטת! נראה שאלך על אחת האופציות שהצעת. הגעת ל-4,600 ש"ח במקרה קיצון אם באופציה היקרה יותר אוותר על ספק כח ומארז?
  3. אהלן, לאחרונה התייעצתי כאן על שדרוג המחשב שלי. המליצו לי לחכות ליציאה של מעבדי אינטל דור 13 כדי שיירדו המחירים של דורות קודמים וכך עשיתי. דור 13 יצא, אז מתייעץ עכשיו על שדרוג המחשב שלי בטווח זמן מיידי: יש לי מחשב נייח מתיישן שרובו נקנה לפני 9 שנים. משמש לגיימינג וכמחשב ראשי. הוא לא סוחב בקלות משחקים של השנים האחרונות בהגדרות גרפיקה בינוניות+. עם הזמן שדרגתי את כרטיס המסך ל-GTX 1070ti ואת ההארד דיסק העיקרי מ-HDD ל-SSD. אני מבין שהצעד הבא הוא החלפת מעבד+לוח אם+RAM ואשמח להמלצות. חשוב לי שהמפרט החדש ייתן לי שקט לכ-5 שנים מבחינת שדרוגים, למעט החלפה של כרטיס מסך. אני מעדיף שלא להחליף חלקים מלבד מה שרשמתי, אבל אם (למשל) ספק הכח אינו מספיק למפרט החדש, ברור לי שזה מה שצריך. המפרט הנוכחי שלי: מעבד: Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz vy Bridge 22nm Technology RAM: 8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 799MHz (9-9-9-24) לוח אם: ASRock Z77 Pro4 (CPUSocket) כרטיס מסך: 4095MB NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti (MSI) ספק כח: Seasonic S12II 520W קרור למעבד: Scythe Mugen III REVB מארז: Antec P280 אחסון: Crucial MX500 1TB מסך: AORUS FI27Q פורמט: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6,000. אין לי הערכה טובה של מה ובכמה כדאי לשדרג. גמיש למטה ולמעלה לפי הצורך. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג. משמש גם כמחשב ראשי לשימוש משרדי של הכנת מצגות, קריאת PDF. משחקים - Doom Eternal, Overwatch, Witcher 3, Sleeping Dogs, Prodeus 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? אין צורך. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) מעדיף להשאר עם המארז, קירור וספק הכח הקיימים שלי במידת האפשר. כרטיס מסך, כונן SSD - נשארים. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב שבעת Idling לא ירעיש כמו טרקטור. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה לגודל, אין צורך באורות. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין צורך במע' הפעלה או אופיס. מעדיף החלפה של הרכיבים בחנות. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אין העדפה לחנות ספציפית. איזור המרכז. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מיידי. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא מבין באוברקלוקינג (אז לא), יציאות USB C יהיו גימיק נחמד אבל לחלוטין לא נדרש. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) יש מסך AORUS FI27Q, מקלדת, עכבר, רמקולים... תודה!
  4. תודה רבה לכולם, החלטתי אכן להמתין טיפה עד שיצא מעבד דור 13 ולקנות קצת יותר בזול את אחד הדורות הקודמים, אתייעץ שוב כשיהיה רלוונטי :) תודה!
  5. שתי סיבות - 1. המטרה שלי היא לשדרג את המחשב, לא להוציא 6,000 ש"ח אם אני יכול לשדרג בצורה טובה מעבד+לוח אם+RAM בחצי מהמחיר (לדוגמה) אז זה מה שאבחר... 2. מעדיף שלא לעשות מזה פרוייקט גדול של מפרט למחשב חדש + למכור מחשב ישן. בנוסף, מה היתרון בשדרוג לדיסק NVMe על פני מה שיש לי היום?
  6. אהלן, יש לי מחשב נייח מתיישן שרובו נקנה לפני 9 שנים. משמש כמחשב לגיימינג וגם כמחשב ראשי. מרגיש שכבר לא סוחב בקלות משחקים של השנים האחרונות בהגדרות גרפיקה בינוניות+. בשנים האחרונות שדרגתי בו את כרטיס המסך ל-GTX 1070ti ואת ההארד דיסק העיקרי מ-HDD ל-SSD. אני מבין שהצעד הבא הוא החלפת מעבד+לוח אם+RAM ואשמח להמלצות. חשוב לי שהמפרט החדש ייתן לי שקט לכ-5 שנים מבחינת שדרוגים, למעט החלפה של כרטיס מסך. מפרט נוכחי שלי: מעבד: Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz vy Bridge 22nm Technology RAM: 8.00GB Dual-Channel DDR3 @ 799MHz (9-9-9-24) לוח אם: ASRock Z77 Pro4 (CPUSocket) כרטיס מסך: 4095MB NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti (MSI) ספק כח: Seasonic S12II 520W קרור למעבד: Scythe Mugen III REVB מארז: Antec P280 אחסון: Crucial MX500 1TB מסך: AORUS FI27Q פורמט: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6,000. אין לי הערכה טובה של מה ובכמה כדאי לשדרג. גמיש למטה ולמעלה לפי הצורך. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג. משמש גם כמחשב ראשי לשימוש משרדי של הכנת מצגות, קריאת PDF. משחקים - DOOM Eternal, Overwatch, Witcher 3, Sleeping Dogs, Prodeus 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? אין צורך. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) מעדיף להשאר עם המארז, קירור וספק הכח הקיימים שלי במידת האפשר. כרטיס מסך, כונן SSD - נשארים. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב שבעת Idling לא ירעיש כמו טרקטור. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה לגודל, אין צורך באורות. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין צורך במע' הפעלה או אופיס. מעדיף החלפה של הרכיבים בחנות. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אין העדפה לחנות ספציפית. איזור המרכז. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? שבועות קרובים. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא מבין באוברקלוקינג (אז לא), יציאות USB C יהיו גימיק נחמד אבל לחלוטין לא נדרש. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) יש מסך AORUS FI27Q, מקלדת, עכבר, רמקולים... תודה רבה לעוזרים! Medox
×
  • צור חדש...