עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mar1b0r0

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    24
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    4יום 4ש' 15דק' 27שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות Mar1b0r0

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 06/03/1995

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. אוקיי אני אעדכן מה היה, אתמול היה אצלי טכנאי של בזק בינלאומי בבית, התשתית בבית כנראה היא זו שגורמת לניתוקים הכוונה היא לכבל שבתוך הבית שיוצא מהשקע בכניסה לבית. הטכנאי של בזק בינלאומי סירב להחליף את הכבל , והלך. בנוסף הטכנאי של בזק בינלאומי אמר לי שזה עבודה של חשמלאי פרטי ולא שלו. ישר כשהוא הלך התקשרתי לבזק - מה שעשיתי זה עברתי ישירות לתשתית של בזק, בלי התיווך של בזק בינלאומי, כלומר חבילה ישירה עם בזק, והספק רק בינלאומי. ואז ישר הזמנתי שוב טכנאי והפעם טכנאי אמיתי של בזק. הוא היה פה עכשיו, והוא הסכים להחליף לי את הכבל בתוך הבית! החליף לי את הכבל ושם לי כבל חדש בבית, וגם הביא לי שקעים חדשים. הכנתי לו כוס קפה והוא הלך. הניתוקים ייתכן מהכבל שהיה בבית שהיה בעייתי. על הדרך גם כמובן הוא הביא לי את הראוטר הענקי שלהם של BE ( ננסה איך הוא) המסקנה היא פשוטה: אם אתם רוצים תמיכה , אל תתעסקו עם בזק בינלאומי, תעשו את החבילה ישירות עם בזק . התמיכה של בזק בינלאומי היא גרועה והטכנאים מוגבלים. נכון מה שטענת ייתכן אמיתי ואין כלל עומס. ואם יהיה ניתוקים - הטכנאי של בזק פשוט יבוא ויילך ישר לקופסא הראשית. אבל את המסקנה הראשית למדנו שהתמיכה של בזק בינלאומי מוגבלת וירודה. מעכשיו אני לקוח ישיר של בזק.
  2. עדכון: עכשיו היו לי 2 ניתוקים ברצף. דיברתי כבר עם המון נציגים של בזק בינלאומי, אף אחד מהם לא באמת הציע לי שהוא ישלח טכנאי, הם הציעו לי להוריד את מהוריד הגלישה - או לפצל את החבילה. לחצתי על הנציג שאני רוצה טכנאי, ורק אז הוא קבע לי טכנאי שיגיע. תוך כדי הוא גם אמר לי שעדיף לי פשוט להוריד את מהירות הגלישה או לפצל אותה במקום להזמין טכנאי כי ככה הבעיה תסתדר "מהר יותר" במקום לטפל במקור הבעיה שזה הקופסא, מציעים לי להוריד מהירות גלישה ל15 מגה , או לפצל אותה. חלק מהנציגים טוענים שיש עומס על הקו חלק טוענים שאין קשר לעומס, כי אלה לא ניתוקים של כל כמה דקות. כל נציג אומר משהו אחר!! ואני זה שצריך לבקש טכנאי ולהציע את הפתרונות הטובים בעצמי.
  3. אתה מתכוון הסתרה שלי של פרטים או חוסר הבנה שלי? ממש לא, אני יכול לשמור לך את הקלטת השיחה עם הנציג הטכני, אני בעצמי התפלאתי על זה, הוא אמר לי או שתוריד את המהירות או שתעבור לבזק ואז ישלחו לך טכנאי. ושאין לו אפשרות לשלוח. לעומת זאת, חלק מהנציגים האחרים (לאחר פתיחת האשכול) אמרו שכן אפשר לשלוח טכנאי. מבאס שהתשובה לא אחידה
  4. הבעיה היא שמאוד חשובה לי אופציית ההחלפת אייפי בקלות בעצמי, האם בהוט אפשר בניתוק של הראוטר מהאינטרנט להחליף אייפי? או שצריך להתקשר אליהם? אני לא רוצה אייפי קבוע, ולא להתקשות בהחלפת אייפי.
  5. טעות קטנה, אני בחבילת שוק סיטונאי, ונציג תמיכה טכנית שלכם טען שאין אפשרות לשלוח טכנאי. היום עברתי בין כמה נציגים ( בין כל נציג חיכיתי 20 דק' על הקו , 1. שירות לקוחות, 2. קשרי לקוחות 3. נציג תמיכה מומחה) , חלקם טענו שדווקא כן אפשר לשלוח טכנאי, וחלקם לא. מבאס שהתשובה חלוקה ל2 ולא אחידה. ביינתים העבירו אותי לנציגי תמיכה מומחים שלכם לטיפול. נראה מה יהיה. אני מעדיף לא לפנות אליכם במייל, ולקבל תמיכה כמו שכל לקוח מן המניין מתקשר וזכאי לקבל, בלי "פרוטקציות" ביינתים הנציג תמיכה "מומחה" התחיל טיפול משלו מחדש, איפסנו את הראוטר על ידי לחיצה עליו - והוא ימשיך לעקוב. לטענתו כן אפשר לשלוח טכנאי במידת הצורך ושיש לכם טכנאים. אך לטענת נציג התמיכה הרגיל, זה לא אפשרי.
  6. חבילת שוק סיטונאי בזק בינלאומי ביחד עם בזק, ראוטר מבזק בינלאומי: משלם לבזק בינלאומי על הכל ביחד. אני סובל מניתוקים כבר תקופה, נציג התמיכה הטכנית הציע לי 2 אופציות: תתנתק מאיתנו ותעבור לבזק, ואז ישלחו לך טכנאי של בזק, אנחנו לא שולחים טכנאים . יש לי עומס על הקו לפי מה שהוא מסביר, וצריך טכנאי שיבוא לקופסא בחוץ ויסדר משהו קטן. לנו אין טכנאים ואין לנו אפשרות לשלוח טכנאי. תעבור לבזק והם ישלחו טכנאי בחינם. או שתוריד את מהירות הגלישה שלך מ40 מגה ל15 מגה בכדי שיהיה פחות עומס. שאלתי אותו , אבל אני מנוי שלכם ומשלם לכם ביחד על הספק והתשתית של בזק, מה שווה כל זה אם אתם לא מביאים טכנאי. אין לו תשובה. הוא מציע לי לפצל את החבילה ולעשות תשתית מחדש עם בזק, לקבל ראוטר של בזק, ואז לקבל תמיכה מבזק. המהירות הנוכחית שלי היא 40 מגה, ההצעה השניה שלו היא לנסות להוריד את המהירות ל15 מגה(שזה לא מציאותי) ואז לקוות שהעומס יהיה פחות וייפסקו הניתוקים.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close