mkmeiryhiel - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

mkmeiryhiel

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    10
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות mkmeiryhiel

  • יום הולדת 01/01/1980

הדירוגים של mkmeiryhiel

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. ודאי יכול להיות שהשתנה משהו בביוס משום שעבר מספיק זמן ופעולות אבל אינני מבין מה זה קשור, זה לא ששוחזר האימג' והוא לא עובד על המחשב אלא בכלל לא מתחיל את השחזור.
  2. לדעתי הקובץ תקין, עשיתי אותו כפי ההוראות. גם אכתוב דברים שהוא מראה לי בדרך שהם מראים שהכנתי אותו טוב וגם אולי יעזרו למצוא את הבעיה למה לא עובד ומה ללמוד לפעם הבאה. במהלך השחזור: אחרי בחירת קובץ האימג', נותן לשחזר ממנו 4 דברים: 1. העיקרי יותר מ200 GB עם מערכת קבצים NTFS. 2. Track 0 שאינני יודע מה זה. 3.EFI System Partition עם 100 MB מערכת FAT32. 4.Recovery Partition עם כ500 MB כותב FS:NTFS כמובן אני מסמן את כולם. אח"כ הוא נותן סיכום של כל ה4 דברים הנ"ל, גם משום מה הוא כותב שם MBR אע"פ שנראה לי שהדיסק המקורי היה GPT וגם הרי מס' 3 לעיל היה EFI שככל הידוע לי הוא סימן לGPT. אחרי הסיכום אני לוחץ PROCCED ואז המחשב נתקע להרבה זמן ולא מתקדם וצריך להפעילו מחדש.
  3. תודה רבה על הנכונות, בסוף מצאתי שהבעיה היתה לא מאיפה שהעתקתי אלא להיכן שהעתקתי משום שרציתי להעתיק לאונקי עם מערכת קבצים fat שיש לה מגבלת גודל לכן הכנתי אונקי עם מערכת קבצים ntfs ואז העתיק בלי בעיה. בכל אופן יש לי בעיה חדשה בענין זה והיא שהקובץ המדובר הוא קובץ אימג' שהוכן בתוכנת אקרוניס 21 ואינני מצליח לפתוח/ לשפוך אותו לקשיח שממנו הוא הוכן. יתכן שזה בגלל שלא עשיתי קובץ אימג' על כל הקשיח אלא רק על מחיצת C (והמחיצות הקטנות שנוספות אליו בהתקנה) ולא על מחיצת D שהיתה שם ג"כ. אמנם אני צריך רק את C אבל יתכן שבגלל שהיה עליו D שאותו לא גיביתי אז הוא לא נותן לשחזר את C בלבד. האם מישהו יודע כיצד להתגבר ולעשות את פתיחת האימג'?
  4. בס"ד ברצוני לחלץ קובץ ממחשב שלא עולה (קובץ אימג'). לקחת את הhd ולחבר למחשב אחר, א"א משום שזה hd מובנה בתוך המחשב ולדעתי א"א לפרקו. העלתי מערכת הפעלה bootable מדיסק אונקי ומצליח להגיע לקובץ אלא שהוא גדול ולא נותן להעתיק. הבנתי שזו בעיה שהמערכת עובדת עם מערכת קבצים FAT שיש לה מגבלה בגודל הקבצים. מצאתי תוכנה בשם epm_free_instaler וברצוני לשנות איתה את מערכת הקבצים ל NTFS ואז להעתיק את הקובץ. אלא שהתוכנה משום מה רוצה חיבור לאינטרנט ואינני יכול לתת לה חיבור לאינטרנט במערכת הפעלה שהיא רק bootable. האם מישהו יכול להציע לי מה לעשות כדי לחלץ את הקובץ?
  5. יוצא שאני בבעיה: מיניתול נותן רק עד מגה ויותר מזה הבנתי ממך שזה לא חינמי. כל דבר אחר ממה שהבאת מוחק את החומר. האם יש לך פתרון? תוכנה חינמית אחרת לפחות לחד פעמי או רעיון אחר.
  6. האם גם הפקודה cleen תמחוק את המידע שבדיסק?
  7. קודם כל תודה רבה על העזרה. הבנתי באנגלית היא לא לגמרי לכן ברצוני לשאול אם הבנתי נכון. בהפניה הראשונה ששלחת לי הבנתי ששלב 1 עושים תיקון של הדיסק ע"י הפקודה cleen שלב 2 עושים המרה לmbr ע"י התוכנה שלהם כדי שההמרה תהיה עם הנתונים שבדיסק. האם זה נכון?
  8. מתנצל על העיכוב. הנה תמונה: (מקווה שהיא בסדר, אם לא- תגיד לי.)
  9. בס"ד ברשותי דיסק לא מזוהה בחלונות 10. בניהול כתוב עליו מחיצת מגן של gpt. האם מישהו יודע כיצד מחלצים ממנו את החומר שבו?
  10. בס"ד ברשותי כונן מסוג gpt (ולא mbr) שעד לא מזמן עבד תקין עם חלונות 10 64 ביט. עכשיו (לא ברור למה) מצבו הוא שאם מחברים אותו למערכת הפעלה אחרת הוא מראה את הקבצים שבתוכו ויש אליהם גישה אבל אם מנסים לאתחל ממנו, במצב שכונן מסוג gpt אחר היה מעלה מערכת הפעלה, כונן זה נותן מסך כחול מטושטש שלא כתוב עליו כלום - לא המסך הכחול הרגיל. כפי הבנתי יש תקלה במיקום הראשוני שאליו נכנס כונן מסוג gpt. האם מישהו יודע כיצד אפשר לתקן? או האם לנסות להמירו לכונן מסוג mbr?
×
  • צור חדש...