תוכן eran898 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eran898

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    108
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי eran898

  1. אז יש לך המלצה להיטסינק ממש ממש דק? או לקוות שהכרטיס מסך יספיק לקרר אותו? חח
  2. אז המחשב הגיע לפני שבוע וסוף סוף היה זמן להתעסק איתו אבל מה?!.. מסתבר שהכרטיס מסך חוסם את הגישה לחיבור m.2 יש מה לעשות עם זה? ממש מתסכל שהיצרן לא חושב על הדבר הבסיסי מאוד הזה!
  3. חשבתי שאישרת דווקא טת המפרט של ksp, שהיה טיפונת יותר יקר אבל עם כמה דברים עדיפים.. אצליהם לא כל החלקים זמינים.. בקשר לtms, מה אתה אומר בקשר למארז הזה? לא צריך להוסיף מאוורר או משהו?, או בקשר לכרטיס מסך?. בקיצור לא היית משנה כלום?, פשוט להזמין?, שתדע שאם אתה אומר כן זה מוזמן בדקה הקרובה 😃
  4. @Kirill-TMS היי רועי, אחרי שלKSP חלק מהחלקים לא זמינים כלל . אני צריך בדחיפות מפרט בתקציב שנתתי , אם צריך להוסיף מאווררים למארז או משהו . מתכוון להזמין היום @A-10 תודה על העזרה!
  5. אם זה יקדם אותנו אז בשמחה! חח בניתי מערכת בKSP ובTMS יחסית זהות..למעט אולי מארז וספק כוח אך המחיר הסופי אחרי הנחות כמעט זהה אשמח שתקטול את זה https://tms.co.il/builds/370523 KSP https://ksp.co.il/web/item/16014
  6. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 7 אלף.. אפשר חריגה קלה אם באמת מצדיק, אבל רק של כמה מאות בודדות 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? המחשב ישמש נטו לעבודה גרפית עם תוכנות כמו פוטושופ,Adobe Premiere ,blender 3D ,After effect ,Z BRUSH 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא לכלול SSD,קיימים 2 NVME GEN 4 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא, אפילו ללא אורות זה יתרון 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. העדפה לKSP מאחר שיש קופון קיץ אבל אם זול יותר בTMS גם בסדר גמור 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מידי. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא יבוצע אוברקלוק 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מסך 27X2 על 4K ,עדיין לא נרכשו אבל זה הייעוד 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מחשב שמיועד לכמה שנים הקרובות ללא מחשבה בעתיד על שידרוג. מחפש את הכי הרבה ביצועים שאפשר להוציא , אין דרישה למארז עם יציאות קידמיות או דברים מיוחדים, שיהיה שקט ככל הנראה I7 כי 9 לא מצדיק את השידרוג לפי מה שקראתי ראם גבוהה DDR5 וכרטיס מסך כמה שיותר טוב ככל הנראה 4070 תודה מראש!
×
  • צור חדש...