תוכן Charg - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Charg

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    140
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Charg

  1. אז קניתי מחשב חדש, יש לי שני כונני SSD NVME 1TB של סמסונג, אחד 980 רגיל ואחד 980 PRO. אני מתכנן בעיקר לערוך וידאו ולשחק במחשב, הבנתי שהתוכנות עריכה צריכות כונן ללא מערכת הפעלה למשוך ממנו את הקבצי וידאו כדי לפעול הכי מהר? זה נכון? אני רוצה לדעת איך הכי טוב להשתמש בשני הכוננים, להתקין על אחד מערכת הפעלה ועל השני את התוכנות והמשחקים? להתקין את כל התוכנות ומערכת ההפעלה על אחד ולשמור קבצים רגילים בשני? מה הכי טוב לעשות ובאיזה מהכוננים? תודה.
  2. איך מייעדים את הפרו לעריכת? פשוט שמים בתוכו את הקבצי עבודה? אם אני מתקין על הפרו את המערכת הפעלה + התוכנות עריכה ושם עליו את הקבצי עריכה זה בסדר?
  3. טוב בשעה טובה קניתי אותו, עכשיו כמה שאלות. 1) הוא הגיע עם סמסונג 980 PRO 1TB, אני במקרה קניתי השבוע סמסונג 980 1T רגיל ולא פרו. האם להוסיף אותו ושיהיה לי 2T או להחזיר לחנות ו1T מספיק? 2) יש לי עוד כונן SSD ישן לא NVME בנפח 500GB, אפשר לחבר אותו ללוח? כדאי להשתמש בו באופן כללי? תודה.
  4. היי, יש לי אפשרות לקנות מחשב בן חודש עם המפרט הבא: מעבד: Intel i7 13700K 1700 tray קירור: Be quiet dark rock pro 4 לוח אם: GIGABYTE Z690 gaming X ddr4 זכרונות: 32GB corsair DDR4 3600 cl18 vengeance (2X16) מארז: Antec P82 silent ספק כוח: Antec PSU 750W Atom g750 כרטיס מסך: GIGABYTE RTX 3060 12GD כונן קשיח: Samsung 980 PRO 1TB NVMe M.2 SSD כמה לדעתכם שווה מחשב כזה? אני יכול לקנות אותו ב5,400 ש"ח, שווה? תודה
  5. תודה! כמה גרוע הלוח? וזה שהוא DDR4? מה האופק השדרוגי של המפרט הזה?
  6. תודה @A-10! יש לי הזדמנות לקנות מחשב עם המפרט הבא במחיר מעולה, האם המפרט יתאים לדרישות שלי? מעבד: Intel i7 13700K 1700 tray קירור: Be quiet dark rock pro 4 לוח אם: Gigabyte z690 gaming X ddr4 זכרונות: 32GB corsair ddr4 3600 cl18 vengeance מארז: Antec P82 silent ספק כוח: Antec PSU 750W atom g750 כרטיס מסך: Gigabyte RTX 3060 12GD קשיח: SAMSUNG 980 PRO 1TB NVME M.2 SSD אשמח לשמוע חוו"ד על המפרט, אני יכול לקנות אותו ב5300 ש"ח. אני רואה שגם הלוח וגם הזכרונות הם DDR4, האם זה מהותי? תודה
  7. עוד מישהו יכול לעזור? אני מוכן למתוח את התקציב ל6000 בשביל המחשב הנכון, מכוון לRAM DDR5 לפחות 32GB, כרטיס לפחות 3060 אם לא יותר ומעבד i7/i5k.
  8. תודה @A-10, האם יש טעם לרכוש חלק מהרכיבים מחו"ל על מנת להוזיל עלויות? בנוסף האם לא עדיף לקחת i7? @kdani @yoavke, מה דעתכם על המפרט?
  9. תודה רבה, אני רואה שהמפרט זהה לקודם בשינוי המעבד והקירור, שתי שאלות: 1) על המפרט הקודם כתבת "זו כמובן לא מערכת חלומית ואפילו לו מערכת "בסדר", אלא באמת המינימום שמאפשר לא לסבול תוך כדי עבודה." האם זה באמת המצב? גם המפרט החדש הוא כזה? 2) מה האופק השדרוגי של המחשב הזה? 3) האם עדיף ללכת על מערכת מבוססת אינטל על פני AMD? תודה!
  10. @A-10 @kdani @yoavke פתחתי שרשור להרכבת מפרט, אשמח שתגיבו בו, תודה רבה!
  11. שלום לכולם, מעוניין במפרט מחשב לשימוש יום יומי + עריכת וידאו 4K כתחביב, כנראה שאערוך בדה וינצ'י\פרימייר. בעיקר עריכה של A רול וB רול בלי יותר מדיי אפקטים וכו'. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך?: אם 4,000 ש"ח זה תקציב ריאלי אז אשמח, אם לא גג גג 5,000 ש"ח 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה?: שימוש יום יומי של עשרות טאבים פתוחים בכרום, קבצים כבדים באקסל, יוטיוב ב4K וכו', בנוסף עריכת וידאו 4K כתחביב, עריכה בדה וינצ'י\פרימייר. בעיקר עריכה של A רול וB רול בלי יותר מדיי אפקטים וכו', בנוסף יהיה מעט גיימינג, אני לא גיימר מטורף אז שום דבר מוגזם 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)?: לא, מפרט למחשב בלבד 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה): לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב?: לא חשוב בכלל 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'?: מארז יפה יהיה נחמד, לא חובה 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות?: לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים.: לא 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)?: בחודש הקרוב 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג?: כרטיס מסך שתומך בלפחות שני מסכים 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר): שני מסכים 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: חשוב לי מאוד שהמחשב יהיה בעל אופק שדרוג עתידי, אני מחזיק מחשב ל10+ שנים אז חשוב לי שאוכל לשדרג אותו בהמשך בנוסף, במידה וקפיצה מתקציב של 4,000 ל5,000 יהיה הבדל משמעותי בביצועים אז מעדיף ללכת על התקציב היקר תודה רבה!
  12. זו גם שאלה, כמעט כל פעם שחשבתי לקנות מחשב חדש הגיבו לי שכדאי לי לחכות X שבועות כי יוצאים מעבדים חדשים
  13. תודה @kdani ו @A-10! מתי צפויים לצאת המעבדים החדשים? והאם אפשר לפתוח נושא חדש בפורום עם השאלון למחשב ולצרף את המעבדים בסוף או לחכות שיצאו קודם?
  14. תודה, שתי שאלות: 1) האם זה מחשב שיסחוב מעולה ולא יתקע בעריכות? 2) האם הוא בנוי לשדרוג בעתיד? (בעוד כמה שנים, אני לרוב מחזיק מחשב הרבה זמן). תודה.
  15. תודה רבה על התגובות, מבחינתי העריכה היא תחביב ולכן אני לא רוצה להוציא יותר מדיי, בהמשך לזה: הרי עריכת 4K נפוצה כבר לפחות 5-6 שנים אז למה הדרישה הזו כיום מצריכה כל כך הרבה משאבים ורכיבים יקרים?..
  16. בכמה היית מעריך את השווי של מחשב כזה? ומה התקציב הדרוש למחשב חדש לשימוש שציינתי? אשמח אם תוכל לשלוח מפרט. תודה!
  17. היי, חושב על לקנות את המחשב הבא, הצורך העיקרי שלי זה היכולת לערוך סרטוני 4K בתוכנות עריכה, לא חייב שזה יהיה ממש מהר ורינדור מהיר, אבל שיהיה אפשר לעבוד. ראיתי את המחשב הבא יד 2 והייתי שמח לדעת אם אתם חושבים שהוא יתאים וכמה הוא שווה לדעתכם: מעבד: AMD Ryzen 7 3700X לוח: Asus B450M-A זיכרון: G Skill Ripjaws V 2x8gb (16gb) כרטיס מסך: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB דיסק קשיח: 512GB SSD של Transcend תודה
  18. אוקיי מעולה, אז תוכל לעזור לי עם מפרט שמכיל לוח שכבר משולב בו הרכיב הזה? תודה!
  19. היי, בגדול יש לי תחנת עגינה של לנובו שמחוברים אליה שני מסכים, אינטרנט, עכבר, מקלדת, ורמקולים. יוצא ממנה כבל TYPE-C אחד שמתחבר ללפטופ שלי. אני רוצה מחשב נייח ממש בסיסי שאוכל לחבר לו את הכבל TYPE-C ושהמסכים וכל שאר הציוד יעבדו ולא שאצטרך לפרק את כל הכבלים ולחבר בנפרד למחשב. כך שבסופו של יום אוכל להחליף בין הלפטופ למחשב על ידי חיבור הTYPE-C בלבד. אני אשתמש במחשב לשימושים בסיסיים כמו יוטיוב, אקסל, פאוור פוינט וכו', שום דבר מאסיבי. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך?: אין הגבלת תקציב אבל אני שואף למחיר כמה שיותר נמוך. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה?: שימושים בסיסיים ממש, 20~ טאבים בכרום, אקסל, פאוור פוינט, יוטיוב. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)?: לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה): לא. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב?: לא חשוב. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'?: לא. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות?: לא. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים.: לא. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)?: מיידי. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג?: כן, כמו שכתוב למעלה, אני רוצה לחבר אליו את כל הציוד דרך תחנת עגינה של לנובו שיוצא ממנה כבל TYPE-C אחד לכל המסכים והציוד ההיקפי. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר): תחנת עגינה עם שני מסכים 2K וכל הציוד ההיקפי. תודה רבה.
×
  • צור חדש...