תוכן jacksean - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

jacksean

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    10
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי jacksean

  1. שלום לכולם, אינני בקיא מספיק בתחום, אך קראתי איפשהו שלתצורת Dual Channel ישנו יתרון על פני Quad Channel. צירפתי מפרט ובו קיט של 2x16, משמע 32GB RAM. הייתי רוצה שיהיה 64GB RAM, והדרך היחידה במקרה שלי זה לרכוש קיט נוסף זהה, מה שיהווה Quad. המחשב ישמש לגיימינג 4K. כמו כן, מתוכננת הפעלה של AMD Expo. מה עלי לדעת? אילו ניואנסים? תודה רבה לעונים והמשך יום טוב לכולם!
  2. שלום, מעוניין לרכוש את המסך הרשום בכותרת לטובת גיימינג 4K. המפרט, אם רלוונטי, מצורף כ-JPEG. ובכן, נתקלתי בשני דגמים שמשווקים בישראל, כאשר שם הדגם הנפוץ ביותר נקרא S32BG850NM, והשני S32BG850NP. כמובן, קיימים תתי-דגמים נוספים בעולם, וייתכן שזה עניין אזורי, אבל האם ישנם הבדלים ביניהם, ואם כן, מהם? תודה מראש והמשך יום נפלא לכולם!
  3. שלום לכולם, מצ"ב קובץ JPEG המפרט את החלקים שאני צפוי לקבל בקרוב, ורציתי להיוועץ בכם, חברים, לגבי תצורת הקירור במארז. 1. היכן למקם ולאיזה כיוון את המאווררים (שימו לב, ישנם בסה"כ 10 מאווררי SP120, כאשר שלושה מהם מסונפים לרדיאטור) והיכן למקם את הרדיאטור עצמו? 2. כמו כן, ואינני יודע אם זה המקום, לגבי ה-RGB. האם הקופסאות הקיימות במארז (וזו שבאה בקיט של 3 המאווררים) תספיקנה לחבר את כולם, אם נניח ייעשה שימוש במפצלים כלשהם, והאם לא תהיה לכך השלכה שלילית כלשהי (מתח, בקרה באמצעות תוכנה כיו"ב)? תודה רבה מראש לעונים, והמשך יום נפלא!
  4. שלום חברים, אבקש את חוות דעתכם על המפרט, האם הוא מאוזן, האם יש משהו שהייתם עושים אחרת? אציין מספר דברים: 1. בחרתי ללכת על מעבד וכ. מסך AMD במודע. 2. בחרתי לעשות שימוש ברכיבים של Corsair מטעמי תאימות RGB, מאשר לעשות סלט ממוצרים של מספר חברות. 3. חסר מאוורר אחורי לפליטה. איזה מאוורר הייתם מוסיפים (120 מ"מ) של Corsair, כמובן, מ-TMS? https://tms.co.il/builds/360541 תודה מראש והמשך יום נעים!
  5. שלום לכולם וחג עצמאות שמח! מזה מספר חודשים אני סובל מ"ג'וק" שאומר - "הפעם נלך על AMD", מה גם, לפי התקן של AMD Advantage Desktop. ברור לי שיש פה עניין של שיווק, ומפרט מעין זה רחוק מלספק Bang for the buck, אבל חשבתי להשתולל, להתפנק עד הסוף. בכל מקרה, מעוניין במפרט שיכלול מעבד Ryzen 7950X3D, כ. מסך Radeon RX 7900 XTX, קירור נוזלי 120x3 (או 3x140) למעבד, M.2 NVMe מהיר בעל נפח 2TB, לוח אם עם ערכת שבבים X670E (חשבתי על ASUS ROG STRIX X670E-F GAMING WIFI, סלוט אחד לכ. מסך מספיק) ומארז שיכלול רשתות אבק ואוורור אופטימלי. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? יחסית יד חופשית, אבל אין צורך בקירור מים Custom או קירור מים לכ. המסך. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? מתכנן לרכוש את המסך הבא: S32BG85 https://displaysolutions.samsung.com/monitor/detail/1989/S32BG85 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) זכרון כנראה יירכש בנפרד, מכיוון שאני מעוניין בקיט 64GB (32x2) בפורמט/פרופיל AMD Expo, עם תדר ותזמון מהירים, מה שלא ראיתי שמשווקים בחנויות עליהן יפורט בהמשך. אשמח מאד לעצתכם גם בעניין זה, ואם המוצר המוצע מגיע עם תאורה, רצוי מאד שניתן יהיה לסנכרן עם שאר הרכיבים. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין בעיית גודל. מבחינת ה-RGB, מאד רצוי שניתן יהיה לסנכרן את כלל הרכיבים באמצעות תוכנה אחת. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? ארכיב את המחשב בעצמי. מעוניין ב-Windows 11 Home. אנגלית או עברית. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. רכישת מרבית החלקים, לפחות היותר יקרים, מתוכננת להיעשות באילת, ברשתות TMS, KSP ו-Ivory, בהתאם למחיר והמלאי. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? ברגע שאצליח להחליט, בעזרתכם כמובן, בנוגע למסה הקריטית של הרכיבים המרכזיים/יקרים יותר, אתחיל לתאם עם החנויות, ואסע לאילת, במטרה לסיים עם זה בנסיעה אחת, אחרת התועלת הכלכלית בכך תהיה שולית, אם בכלל. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא פוסל אוברקלוקינג בעתיד, אך הוא לא בראש סדרי העדיפויות. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) אין כל צורך מיוחד. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: כרגע לא עולה משהו נוסף תודה רבה מראש לעונים.
×
  • צור חדש...