kalda01 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

kalda01

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    810
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות kalda01

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של kalda01

Zone Addict

Zone Addict (4/6)

0

דירוג

  1. במערכת לינוקס המקורית יש SSD מסוג M2 בגודל 1TB עליתי עם LIVE CD על USB, ויצרתי קובץ IMG של הדיסק באמצעות DCFLDD העברתי את קובץ ה IMG למערכת אחרת ושחזרתי אל דיסק SSD חיצוני בגודל זהה. (1TB) השחזור סיים בהצלחה ובדקתי שתוכן הדיסק תקין וניתן לגשת לתיקיות. כאשר ניסיתי לעשות BOOT מהדיסק המשוכפל, התקבלה ההודעה הבאה: You are in emergency mode. After logging in, type "journalctl -xb" to view system logs, "systemctl reboot" to reboot מה פשר ההודעה הזאת ואיך אני ממשיך מכאן?
  2. עשיתי נסיון עם פקודת DD של לינוקס, ויצרתי קובץ אימג' של כל הדיסק. (עשיתי BOOT באמצעות LIVE CD) כשיגיע הדיסק החדש אנסה לשחזר מהאימג' ונקווה שמערכת ההפעלה תעלה תקין.
  3. כלומר, אם ה SSD הישן נקרא לו A, אני יכול לחבר דיסק חיצוני B, ולהעתיק את A אל B. אחרי זה אני מוציא את A ומכניס במקומו SSD חדש שנקרא לו C, ואז מעתיק את B אל C. האם עקרונית בשיטה כזאת C יכול להיות גדול מ A ?
  4. אם הבנתי נכון אז DD דורש חיבור 2 דיסקים במקביל ואז משכפלים אחד אל השני. אני הייתי רוצה להשתמש בכלי שמאפשר יצירת IMAGE של ה SSD בקובץ חיצוני, ואז להתקין SSD חדש ולשחזר אליו מה IMAGE. יש חייה כזאת?
  5. לא יודע מדוע ה SSD לא מופיע במסך הPOST. הכונן שמופיע איננו ה SSD ואינו משמש ל BOOT לאחר שלינוקס עולה הרצתי בדיקת בריאות של הכוננים ורק ה SSD מראה שיש נתוני SMART לא תקינים. אז אני מניח שהבעייה ב SSD
  6. הופיעה אצלי הודעת אזהרה שדיסק SSD לא תקין. (מצורפת תמונה) מערכת ההפעלה היא לינוקס-אובונטו מדובר בדיסק בן 5 שנים EVO 860 M.2 500GB המחשב בנתיים מתפקד כרגיל אבל אני מעוניין להחליף את הדיסק הזה. מהי הדרך המומלצת ללא התקנה מחדש של מערכת ההפעלה, לשכפל את הדיסק הקיים אל SSD חדש כך שלאחר השיכפול המערכת תעלה רגיל עם הדיסק החדש?
  7. אני מחובר 5 חודשים לתשתית סיבים של בזק עם הספק שלהם. הנתב שלי דגם AX10 מחובר למתאם מדייה שרכשתי בחנות בזק. עד לפני שבועיים לא היו ניתוקים בכלל. בשבועיים האחרונים, יש נתק כמעט כל יום למספר דקות. מסתדר מעצמו תמיד. ניסיתי להחליף נתב והבעייה לא נפתרה. כלומר הבעייה כנראה אצל בזק או ברמת התשתית או ברמת הספק. האם טכנאי יוכל לאבחן את מקור הבעייה גם אם לא יהיו ניתוקים בזמן שיבקר אצלי ? מישהו נתקל בתופעה כזאת לאחרונה?
  8. לא עבד עד שבנתיים הוספתי שרות IP פרטי. ניסיתי להבין מה האלטרנטיבה אם קיימת שיעבוד גם ללא IP פרטי. כנראה שבבזק אין ברירה אלא אם כן הם תומכים בעבודה עם IPV6
  9. האם בזק כספק אינטרנט תומכים ב IPV6 ?
  10. בנתיים אין לי כאב ראש....הכל עובד ואין לי צורך בהורדה של 1000
  11. נכון, אלא שהמחיר בבזק ל3 חודשים ראשונים הוא 89. אז אני יכול לשקול ניוד בתום ה3 חודשים
  12. יש לי עדיפות להתחבר אל סלקום כי אני גם מנוי בטלויזה אצלם. מצד שני להבנתי בחבילת 300 הם לא נותנים העלאה של 100. והשאלה אם זה יחייב אותי להחליף/להוסיף ציוד שסלקום דורשים שיהיה.
  13. בזק פשוט מבקשים 15 שקל כדי לצאת מ CGNAT. השאלה אם יש דרך ללא עלות.
  14. אז אין בעייה לצאת החוצה דרך שני נתבים שמפעילים NAT, אבל כניסה יזומה מבחוץ עם הכתובת הציבורית ופורט כלשהוא, לא תעבור את הנתב של הספק כי הוא לא יודע אל מי מהקליינטים שמשתפים אותה כתובת להעביר את הבקשה ?
  15. אם הכתובת הציבורית משוייכת להרבה צרכנים, אז איך הנתב שלהם יודע להעביר תשובה מאתר ציבורי על פורט 80 דווקא אלי ?
×
  • צור חדש...