תוכן Impact - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Impact

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    300
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Impact

  1. עידכון: הבעיה הייתה במסך. מסתבר שללוחות אם של אסוס יש קטע לפני ה-POST שהם בודקים אם המסך תקין מבחינת מתח. יש ברשותי מסך מצוין של DELL בן 9 שנים ללא בעיות, מסתבר שספק המתח של המסך התחיל לעשות בעיות והיום בבוקר רשמית המסך שבק חיים - לא נדלק כלל. חיברתי את המחשב לטלוויזיה והכל עובד כמו שצריך, אין צפצפופים.
  2. ניסיתי, לא עוזר.. בדקתי לגבי מערכת ההפעלה, ניתקתי את ההארד דיסקים - עדיין מצפצף. לגבי הבעיה בכרטיס מסך, יש לי 1080TI, ניתקתי אותו מהלוח ועדיין מצפצף. יכול להיות ככה פתאום שיחידת הגרפיקה של המעבד החליטה לא לעבוד? מרגיש לי מוזר כי המחשב נדלק רגיל לחלוטין, אני יכול לשחק ולראות סרטים באיכות 4K ללא בעיות, כאילו אין כלום.
  3. היי, נתקלתי בבעיה מוזרה מאוד לאחרונה. יש לי את הלוח Asus Rog Strix B360-F Gaming, כשאני מדליק את המחשב אני שומע 4 צפצופים: אחד ארוך, 3 קצרים. לרגע נדמה שלא קורה כלום, אני לא רואה כלום קורה על המסך (כאילו אין POST בכלל) אבל מיד לאחר מכן אני רואה שמערכת ההפעלה (WIN11) עלתה, כאילו לא היה בכלל BOOT ולא טעינה של מערכת ההפעלה. ביררתי קצת ולפי מה שהבנתי כנראה יש איזו בעיה בגרפיקה המובנית של הלוח... חיברתי את המסך לחיבור ה-HDMi של הלוח, אבל כלום לא קורה במסך אבל אני שומע שמערכת ההפעלה עלתה כרגיל לפי הצליל. מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך, תודה!
×
  • צור חדש...