תוכן ICblood - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ICblood

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ICblood

  1. שמעו, לפני כמה שעות חזרתי משבוע די אינטנסיבי של פעילות באיו"ש, לא משנה איפה אני משרת, אני משרת בתור לוחם. שבוע זה לא הרבה , סגרתי כבר הרבה יותר. לדוגמא במילחמה לפני שנה. שבה הישתתפתי. הילד הזה שמדבר פה כל כך הרבה : 1) זה דוגמא לבורות, ליהירות-"אני יותר חכם מכולם ויודע יותר טוב- מכאן אני פשוט יותר טוב" ולעוד תכונות שליליות, חלקן אני מעריך נובעות מחינוך לקוי.

    2) עד שלא היתגייסתי לשירות קרבי לא הבנתי את המשמעות שלו, היו לי דעות באותו נוסח. אחרי שנתיים בתור לוחם אתה מבין כמה דברים, דברים שלצערי יש אנשים שלא יבינו לעולם. אני נלחם כדי שאלה שיקרים לי , לא יתפזרו על מדרכה בגלל מטען. (אני בכוונה מגזים). אנשים צריכים להבין יש אנשים שרוצים לפגוע , בצורה הכי אכזרים באלה היקרים לכם! זה מטרת חייהם! בישביל זה הם קמים בבוקר! אם לא הצבא... תנו לדמיון לפרוח... הלוחמים במדינה, סדיר ומילואים, וגם שאר משרתי הצבא בתפקידים עורפיים... הם האחת הדוגמאות האחרונות למשהו טוב במדינה הזאת... שנהיית רקובה מיום ליום... אף אחד מאותם חיילים... לא מרוויח כלום. לא כסף ולא הנאה , הצבא שלנו הוא לא מושלם, הוא מלא בחסרונות שמקשים על השרות, אנחנו לא קמים בבוקר כדי לכייף, לא ב8/8מחסום (שמתנחלים יורקים עליך וקוראים לך נאצי) לא בסיור(שזורקים עליך אבנים מקררים בקבוקי תבערה ולפעמים יורים), לא במעצר, לא במארב 72 שעות, וגם לא בשאר עשרות דוגמאות לפעיליות שהם תאמינו לי לא שיא הכיף(וגם לעתים מסוכנות), בניגוד לשאר בני ה19 בעולם שקמים בבוקר ליגלוש בים, במדינה הזאת יש אנשים שקמים בבוקר למטרה אחרת. הדברים שנאמרים כנגד גיוס, למרות שנאמרים לדעתי מבורות, ילדותיות, אטימות, התנשאות חינוך לקוי(חוסר חינוך) ועוד כמה דברים שאין לי כוח לפרט, עדיין פוגעים בנו שנותנים 3 שנים +שתיים ומשהו במיל' לכם במתנה , לא דורשים כלום, אולי קצת הערכה. חס וחלילה שזה יקרה למישהו כאן, אבל אם מישהו יקר לכם יהרג/יפצע קשה וישאר נכה/יחטף אני משוכנע שתחשבו אחרת. המדינה לא פה לשרת אף אחד. היא קיימת בזכות מיעוט נבחר , שהולך ונכחד, שהקדיש לעתים אף את חייו, למען קיומה של הדבר הזה שרבים לוקחים כמובן מעליו, גם אני פעם חשבתי שלחיות בקנדה זה לא פחות טוב, ואולי אפילו יותר טוב... אני טעיתי, לדעתי ליהודי , ולישראלי בפרט יש רק מדינה אחת שבה הוא יכול לחיות בצורה הטובה ביותר (למרות כל החסרונות ויש כל כך הרבה) , הפתעה זאת . ואניע לא מתכוון להיכנס פה לדיון מדיני לגבי איפה עדיף לחיות וכו'... בסופו של דבר , אתה פה רושם לך שטויות באינטרנט , בזכותי כמה חברה' , חלקם מתחת לאדמה. אני רוצה לראות אותך מסביר לאמא של חייל הרוג או חטף , למה אתה לא צריך לשרת.

    ועוד דבר , אני בנאדם נורא לא אלים. חוץ מהשרות הצבאי לעולם לא בפגעתי שנפש חיה, גם לא בזבוב. אני מאמין שזה לא מתפקידי להחליט מי יחיה או ימות . חברים שלי טוענים שאני יפה נפש. אבל ככה אני מאמין, שאסור לפגוע ביצור חי בעולם הזה. אלא אם כן, זאת שאלת חיים ומוות, אם מישהו יבוא להרוג אותך ואת מישפחתך לא תגן על עצמך? עליהם? כניראה שכן... אתה פשוט לא מבין את המציאותשאתה חי בא. אתה חי בבועה. מי יתן ותתבגר ותצא ממנה ותחבור לשאר שחיים במציאות הארץ הישראליץ, לא כזה נחמד פה, אבל זה מה יש. לפחות אנחנו מנסים לשפר , או לפחות שלא יהיה יותר גרוע, ולא יושבים על כורסע ומזינים תשכל.

    עכשיו קצת סטיתי מהנושא האחרון, שמטרתו הייתה להסביר שאני בנאדם ממש לא אלים, אבל, לא הייתי רוצה לראות מה היה קורא אילו הייתי פוגש אותך ברחוב והייתי שומע ממך את הדברים האלה, יכול להיות שלראשונה בחיי הייתי מיתקרב ללאבד שליטה(אולי כי אתה יורק לי בפרצוף !)

    לאחיי הלוחמים, שמרו על עצמכם. מי יתן ונשתחרר בשלום(חלק מוקדם יותר, וחלק מאוחר יותר)

    עכשיו נזכרתי,בנוסף לכל אתה גם מה שנקרא: "פרזיט". תפיל.

    אני מיצטער אני פשוט לא יכול להירגע ואני מוסיף עוד ועוד להודעה... מחר סוריה יוצאת במתקפה כנגד , לא רחוק מהמציאות... אלפי הרוגים אם לא הצבא הרמה נכבשת, אתה תטען: אני לא חי ברמת הגולן תנו להם אותה. אני לא חי בשדרות שיעברו. עוד שנה :"אני לא חי באשקלון" ... לי זה נשמע ממה ממש מוכר... לפני איזה חמישים שנה , היה אחד , הרג כל מיני , יהודים , צועניםת הומואים, שחורים, רוסים, קומוניסטים, נכים ועוד כל מיני , היו כאלה שלא יתנגדו, כי הוא לא רצה להרוג אותם, וכשהוא בא בישבילם... לא נותר אף אחד שילחם למענם... מוכר? אני יכול לרשום עשרות דפים הנוגע לנושא הזה. אני לא יודע אם אני ציוני, ממש לא דתי, לא קיצנוי לשום דבר לא נולדתי פה, אני יהודי רק בגלל שאמי כך, לא כי אני מאמין בדת הזאת. אבל אני לא חי בבועה!!! ומבין שאני חי במציאות שדורשת שאני יעשה צבא! לא כי אני רוצה! לא כי אני נהנה! כי אם לא אני ? אז מי ? אתה ? בטוח לא! ואז מה ? נחזור בתשובה ונתפלל שיהיה טוב? לא יהיה! צריך להגן על המדינה ! אין מה לעשות! אני ממש מקוה שאני לא מבזבז את הזמן היקר של הסופ"ש בכתיבה פה, אותך אולי אי אפשר לשכנע, אבל לא איכפת לי ממך, איכפת לי משאר האנשים שקוראים את התרד הזה , שלא יטעו... כולם צריכים לעשות לא כי הם רוצים, כי אין מה לעשות! כי זה הבסיס למדינה הזאת... תפסיקו לחשוב שנייה על עצמכם... יותר מובן תפסיקו לחשוב על עצמכם ל3 שנים...

×
  • צור חדש...