תוכן balagan777 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

balagan777

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    108
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי balagan777

  1. לא יודע מה עם כולכם,

    קניתי מספר פעמים בחנות הזאת, ואני שולח לשם לא מעט אנשים בגלל השירות של החנות.

    יש מקרים קיצוניים של שירות לקוחות לשני הכיוונים, הרי אם היה מגיע לכאן סיפור על לקוח שקנה מערכת מחשב שלמה ובטעות הורידו לו את המחיר של הספק

    והוא היה אומר לחנות שיש טעות ובכל זאת לא היה מחוייב - כולכם כאן הייתם מחר הולכים לקנות שם משהו רק כדי להיווכח לשירות המטורף הזה.

    אבל זה רק מקרים קיצוניים - החנות היא חנות מצויינת, מקצועית, בעלת תודעה שירות גבוהה מאוד יחסית לחנויות אחרות שהוזכרו כאן.

    תמשיכו לקנות שם, (אני לא עובד שם ;D) ותפסיקו לחפש קונספירציות במקומות שלא קיימים.

  2. טוב...

    נראה לי שאפשר לסכם את הכל בצורה פשוטה,

    אם אתה מחפש זול ולא איכפת לך מאחריות ואיכות תקנה שם - למרות שעדיין לא מומלץ :nono:

    יש חנויות אחרות שאם מסתכלים על מפרט מחשב שלם באמת יש מחירים מתחרים להצעות של החנויות האלה, שוב פעם, לפעמים התוספת למחיר היא בגלל אחריות של יבואן ולא רק של החנות או משהו כזה.

    דבר שני,

    החזרת מוצרים, לא כל מוצר חוזר צריך להימכר בהנחה, לדוגמא, , שנמכר בחנויות האלה ללא אריזות בד"כ, אז גם אם הוא חוזר ללא אריזות זה בסדר.

    אבל , כ. מסך וכו', שנפתחו וכבר יצאו מהאריזה, בשנייה שזה קרה הם כבר היו חשופים לפגעים שונים, נפילות, חשמל סטטי, לחץ וכו', ולכן כזה מוצר אסור שיימכר במחיר מלא, כמו שהלקוח לא צריך לקבל זיכוי מלא. וכאן הרעיון, מישהו החזיר מוצר שהוא רנה ב 300 וקיבל רק 200, שהחנות תמכור אותו ב 200. היא גם לא צריכה לעשות רווח נוסף !!!

  3. תן לי לומר לך משהו,

    לכל דבר יש סיבה, ובד"כ היא הגיונית.

    IVORY זו חנות שאני לא דורך בה, ולא משנה מה.

    ב KSP אני מוכן לקנות ב 2 מצבים - 1) אני מקבל שוברים למימוש שם, 2) סברים זניחים כמו DOK וכו'

    הסיבה שהמוניטין שלהן הוא כזה, זה מכיוון שאלה חנויות שלא עובדות עם הספקים הרגילים שמביאים את החלקים לארץ, ולכן איכות השירות ללקוח תלויה רק בהן,

    כמו שמפרסמים מהיבואן לצרכן, יש יתרון במחיר אבל אז זאת גם הכתובת היחידה - ובמקרה של IVORY ו KSP, בגלל הפרסומות שלהן בכל חור, ואנשים שלא קוראים בין השורות, מי שמגיעים אליהם בד"כ זה אנשים שמה שאומרים להם בחנות מבחינתם - קודש !

    ואז, מה שקורה זה, שאותו אחד שב IVORY/KSP אמרו לו משהו פתאום מדבר עם איזה בן של חברים או מישהו מהעבודה מבין שהם עבדו עליו.

    לצערי - מספר לא קטן של פעמים אני הייתי אותו אחד שבישר לקונה מאותן חנויות שדי עבדו עליו / חסכו ממנ / לא עשו מה שהיה צריך להיעשות.

    לדוגמא - לומר למישהו שהמחשב לא עלה לו כי המערכת הפעלה לא חוקית, כשהבעיה הייתה בזכרונות, זה להיות נוכלים. על הזכרונות יש אחריות והם חייבים להחליף בחינם, אז למה לא לעשות קצת כסף על הלקוח ולמכור לו חוקית (שלא תבינו לא נכון - אני בעד מערכות הפעלה חוקיות).

    בקיצור - כמו שכבר אמרו לפני, לא סתם כולם מדברים על החנויות האלה כמו שמדברים, המוניטין נתפס.

    אבל כשמדובר בכסף - מי שרוצים לחסוך קודם הולכים אליהם.

    "פראייירים לא מתים - רק מתחלפים" !

×
  • צור חדש...