תוכן mikyl - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

mikyl

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    129
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי mikyl

  1. להרכיב מחשב נייח זה לא כזה מסובך. שאלה אם יש לך רצון וזמן לקרוא את המדריכים. מצד שני זה ידעה שנשאר איתך ותוכל להשתמש בו גם בהרכבת מחשב הבא. יתרון בקניה מחו"ל זה בעיקר המבחר, פחות מחיר. לא פעם ראיתי בארץ מחירים (כולל) לא פחות טובים מחו"ל ולפעמים אפילו יותר טובים. עוד אופציה זה להזמין חלקים גם בחו"ל וגם בארץ ולשלם לטכנאי על הרכבה.
  2. תודה, אבל עדיין 2 שאלות במה Asus Vivobook Pro 14 OLED K6400ZC-KM030W עדיף על המלצה הקודמת שלך Asus Vivobook Pro 15 OLED K6502ZE-MA034W על פניו לשני מסך יותר גדול, יותר כניסות/יציאות (לא משמעותי בשבילי), כרטיס מסך יותר חזק וכפול נפח אחסון. שאלה שניה בקשר לתמיכה של Asus. ראיתי מספר תלונות (לא יודעה אם בכמות מספקת כדי להצביע על הבעיה). אבל במקרה אחד בחור הגיע איתם עד לבית משפט, והם אפילו לא התייצבו (נמנעו מלקבל את הזימון) ושילמו רק אחרי הפעלת הוצאה לפועל וזה כבר מצביע על יחס. מה אתה אומר?
  3. על מה? שתתחיל להשתמש ושם נראה. אני מניח ש-U הוא חלש מדי? בזמן גלישה מעבדים לא עובדים על מינימום? ואם תצטרך משטח קירור אז נקנה.
  4. וואו! תודה רבה על התשובות המושקעות! אנסה לסכם ותיקון קטן. כתבתי ACDSee היום ואולי פוטושופ בעתיד. אז כנראה בעתיד Lightroom ואם תגיע לפוטושופ אלוהים גדול (אפנה מקום בשולחן ). אומנם התמקדנו בעריכת תמונות, אבל הרבה/רוב הזמן נייד ישמש לגלישה באינטרנט. זאת אומרת גם על הברכיים. מכאן 16 אינצ'/2.5 ק"ג יכול להיות גדול/כבד. ואני מניח עדיף להשאר בתחום 14/15 אינץ' (?) אז: 1. מסגרת התקציב הזאת כן ריאלית. 2. ענין הגודל - תייחסו בבקשה למה שכתבתי. אני מניח שנשאר:(?) Asus Vivobook Pro 15 OLED K6502ZE-MA034W 15.6 אינץ' OLED, מאבד i7 - H, כרטיס מסך יותר חזק RTX 3050 Ti קצת יותר כבד וגדול. Lenovo ideapad Pro 5-14IRH8 83AL001DIV 14 אינץ' IPS, מעבד i5 - H, כרטיס מסך RTX 3050 Lenovo Yoga Slim 7 ProX 14IAH7 מסך מגע 14.5 אינץ', מעבד i7 - H, כרטיס מסך RTX 3050 (מציאון ועודפים - מה זה?) לא יודע להשוות איכות/הרכבה ואת יבואנים. מה אתם הייתם בוחרים?
  5. כן, אני יכול לצאת ממסגרת התחלתית (אבל אל תביאו לי הצעות של 12-15K ), כולל דגמים שהמלצתה. אבל הייתי רוצה להבין עבור מה אני משלם, מה ההבדלים בין הדגמים המומלצים ומה זה נותן לשימושים שהזכרתי. תודה.
  6. תודה, מדובר גם על עריכה בנייד, אחרת יש לה את הנייח שלי אשר יהיה תמיד יותר חזק בגלל השימוש ויחס מחירי חומרה נייח/נייד. אבל מחיר? ההבדל העיקרי שאני מצליח לראות עם מקום שני זה Nvidia GeForce MX550 מול מעבד גרפי מובנה, 500GB ואחריות 3 שנים מול שנה 1. יש עוד משהו? הוא יתן מענה יותר טוב לצרכים?
  7. תודה רבה על התשובה המפורטת! אז ככה. אין לי שום ניסיון עם הניידים. תמיד היו לי מחשבים נייחים עם דרישות שונות לחלוטין (סימולטורים של טיסה). הם די תובעניים מבחינת מעבד וכרטיס מסך ולכן הסתכלתי אך ורק על הטופ או רמה אחת מתחת. הלפטופ הזה הוא לאשתי. שימושים כמו שהזכרתי, היא צלם חובב ואני מניח שזה דבר הכי בעיתי מבחינת המחשב. עשיתי ''השוואת מוצרים'' באתר KSP. עד כמה ביצועי התוכנות שהזכרתי מושפעים מההבדלים בין מעבדי דורות/סדרות 11/12/13 U/P/H/G? האם כרטיס מסך ייתן מענה יותר טוב ממעבד גרפי מובנה (עוד פעם בלהתחשב בצרכים שלי)? האם ישנם הבדלי האיכות בין המסכים המוזכרים? האם ישנה אפשרות לאפגרייד (נפח דיסק)?
  8. תודה רבה, אז אני אשנה קצת את השאלה: תקציב לא סגור. שימוש - אינטרנט, אופיס (ביתי), צפייה מזדמנת בסרטים, עריכה לא מקצועית של תמונות באמצעות ACDSee Photo Studio Professional ואולי בעתיד פוטושופ. בלי גיימינג ועריכת וידאו. מבקש מספר המלצות ברמות מחיר שונות מ"חלומות" עד "בסיסי", אבל בהתאם לשימוש המצופה.
  9. תודה, קראתי. אני מבין שהאופציה המומלצת היא Asus Vivobook 15X OLED K3504VA-MA033W? מעבד עם מאיץ גרפי מובנה? אפשר לחבר אותו למוניטור/טלוויזיה חיצוניים? האם הייתם ממליצים אותו הדגם למטרה שהזכרתי (בערך 14 אינץ', אינטרנט, עיבוד תמונות, קצת צפייה בסרטים) בלי להתחשב בתקציב? כולל מה שאפשר להשיג באמזון? ועוד דבר, אני לא מחליף מחשב כל שנתיים/שלוש. לכן חשובים לי גם איכות/אמינות ובמקרה של קניה בארץ גם יבואן.
  10. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? פלוס מינוס 3000 ש"ח. אפשר לחרוג במידת הצורך. 2. . מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? אינטרנט, אופיס, עריכת תמונות. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? רצוי, אבל לא קריטי. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא 7. האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אפשר גם בלי. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא. אפשר גם מאמזון. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בקרוב. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. . האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מוניטור Dell AW3420DW גודל המסך בסביבות 14 אינץ' תודה רבה
×
  • צור חדש...